A KLM a gyerekek jogaiért küzd az UNICEF-fel karöltve

A holland királyi légitársaság három éves partneri szerződést kötött az UNICEF-fel. Az együttműködés célja, hogy felhívják a figyelmet a gyermekek jogaira a légiközlekedésben - közölte a légitársaság.

2012-ben az UNICEF is aláírta azt a tíz irányelvet, amely a vállalatokra és a gyerekekre vonatkozik. Ezek a Gyermekjogi és Üzleti Alapelvek, amelyek az ENSZ Irányelvek Üzleti- és Emberi Jogokhoz című kiadványa alapján készültek, egyfajta útmutatóként szolgálnak majd a KLM-nek. A légitársaság arra fog törekedni, hogy minden tevékenysége alkalmával, akárcsak partnerei és beszállítói is, védelmezze és támogassa a gyermekek jogait.

A következő lépés az lesz, hogy ezeket a lépéseket igyekeznek kiterjeszteni a teljes légiközlekedési iparra. A cél, hogy támogassák a vállalatokat abban, hogy ezeket az elveket elfogadtassák a munkahelyeken, a piacon és a szélesebb társadalomban, amely majd segít fenntartani és támogatni a gyermekek jogait. A KLM az első légitársaság, amely támogatja a Gyermekjogok és Üzleti Elvek népszerűsítését.

Ez az egyedülálló globális partnerség az UNICEF-fel, az ENSZ gyermekekkel foglalkozó szervezetével, szorosan igazodik a KLM azon törekvéséhez, hogy hozzájáruljon egy jobb társadalom kialakulásához. Ez a törekvés tükröződik AirCaires programjukban is, amelynek nevéhez számos oktatási és környezetvédelmi projekt fűződik az utóbbi évekből. 

Az Air France – KLM erőfeszítéseit elismerte a Dow Jones Fenntarthatósági Index is, amely kilenc egymást követő évben iparági vezetőként pozícionálta a légitársaságot, köszönhetően környezetvédelmi és szociális programjának.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.