Az iroda igazgatója, Habóczki Zsolt lapunknak elmondta, hogy a Weco Online 2010-ben vált Magyarország legnagyobb online értékesítő irodájává. Az idei év azonban a Malév eltűnése miatt komoly kihívással indult számukra, hiszen ők voltak a nemzeti légitársaság egyik legjelentősebb online eladói. „Nekik adtuk el a legtöbb jegyet, ráadásul kiváló feltételek mellett. Ez a bevétel kiesett egy pillanat alatt. Ugyanakkor nemcsak a Malév tűnt el, hanem az az origó, vonatkoztatási pont, amihez mások is viszonyítják magukat. Az első döbbenet után rájöttünk, hogy ez nem feltétlenül tragédia, hanem sokkal inkább lehetőség egy utazási iroda, különösen egy online iroda számára. Eddig a gyakorlott utasok jelentős része a Malév honlapján kezdte a keresést, és legfeljebb utána nézett körül más honlapokon. A Malév eltűnésével azonban új lehetőségek, új légitársaságok tűntek fel, ugyanakkor a korábbi viszonyítási pont eltűnt. Ebben a helyzetben az utazási irodák szakértelmére még nagyobb szükségük van az utazóknak. Ezt felismerve igyekszünk minél jobban betölteni ezt a szerepet” – írja le a megváltozott helyzetet Habóczki Zsolt.
„Február végén átdolgoztuk az üzleti tervünket, három fontos lépésről határoztunk. Elsőként megújítjuk vezető márkánk, a repjegy.hu oldalt. Új technológiát, új szolgáltatásokat vezetünk be, amelyek révén nem csupán a szabadidős utazók, hanem a kis- és középvállalkozások még jobb kiszolgálását tűzzük ki célul. Például sokkal egyszerűbb foglalni azoknak az oldalon, akik rendszeresen igénybe veszik szolgáltatásainkat, mivel adataikat tárolja a rendszer. Ezáltal jelentősen lerövidül a foglalás időtartama. A megújult oldal tesztelése jelenleg is folyik, és pár héten belül élesben is elindul. Arról is döntöttünk az év elején, hogy átdolgozzuk az idei üzleti tervünket. Jelentősen növeltük a marketingbüdzsét, hogy meg tudjuk szólítani azokat a potenciális vásárlókat, akik most néznek körül a piacon, és segítségre, tanácsokra szorulnak. A harmadik lépés a call centerünk átalakítása volt. Egy szerencsés véletlen is közrejátszott abban, hogy a Malév volt call centerébe költözhettünk be. Leszerződtünk azzal a céggel, amely korábban a nemzeti légitársaság telefonos ügyfélszolgálatát látta el. A mi call centerünk korábban csak információval szolgált az érdeklődőknek, mostantól a kollégák segítenek a telefonálóknak lefoglalni az útjukat is. A Szondaphone-nal való egy hónapos együttműködés tapasztalatai alapján elmondhatjuk, hogy sikerült egy vadonatúj értékesítési csatornát megnyitnunk. Persze ehhez a munkatársakat át kellett képezni a Galileo-rendszer használatára, de meglepően gyorsan tudták felvenni a ritmust. A fejlesztésekre azért is szükség van, mivel néhány új külföldi szolgáltató megjelenésére lehet számítani az online foglalási piacon” – foglalta össze a stratégiai változásokat Habóczki Zsolt.