A British Airways ígéretett tett rá, hogy kompenzálja majd utasait, akik azért nem tudtak elrepülni Olaszországból, mert a gépen technikai hibát észleltek, ami miatt már csak akkor tudott volna felszállni, amikor a személyzet túl volt a maximálisan teljesíthető munkaidején. A két pilótának még volt hátra annyi a megengedett repülési idejéből, hogy vissza tudta hozni a problémás gépet Gatwickre.
A légitársaság közlése szerint a város szállodái annyira tele voltak, hogy nem találtak már szobát utasaiknak, fedélzeti személyzetüknek. Egy utas azt is panaszolta, hogy a személyzet bezárta őket és elzárták böröndjeiket is.
A BA nyilatkozatban kért bocsánatot a kellemetlenségért utasaitól, és hangsúlyozta, dolgozik rajta, hogy kompenzációt nyújtson nekik. A légitársaság a közlés szerint általában mindent elkövet, hogy az utasoknak ne kelljen egy teljes éjszakát várni a járatukra, illetve ha ez mégis előfordul, hotelben helyezik el őket. Ez alkalommal azonban annyira tele volt a város turistákkal, hogy nem találtak szabad szállodai szobákat.
Az utasokért másnap, csütörtök reggel küldött mentesítő repülőgépet a légitársaság.
Forrás: Turizmus Online