A Turkish Airlines utasellátó partnere (TURKISH DO&CO) segítségével újította meg teljesen fedélzeti szolgáltatásait, designját turista, komfort és prémium osztályon egyaránt. A megújúlás során a török kultúrán belül az Ottomán és Szeldzsuk motívumok inspirálták a projektben résztvevőket, ami által egy különleges utazási és gasztronómiai élményt kívántak az utasok számára létrehozni.
Temel Kotil a Turkish Airlines vezérigazgatója elmondta, hogy társaságuk eddig is a világ csúcskategóriás légitársaságaihoz tartozott, amit mi sem bizonyít jobban, hogy soroztaban háromszor lettek Európa legjobb légitársasága. A legutóbbi utasellátást érintő fejlesztés által vezető pozíciójukat erősítették meg.
Attila Doğudan a TURKISH DO&CO vezérigazgatója kiemelte, hogy a gourmet fogások bármikor elérhetőek a business osztály utasai számára, amelyek után tradicionális török teát szolgálnak fel szamovárban.
Az újdonságokat először az Isztambul-New York járat utasai próbálhatták október 22-én. Jelenleg a következő úticélok járatai alakultak át repülő topgasztronómiai létesítményekké: New York, Guangzhou, Jakarta, Fokváros, Buenos Aires, Sao Paolo, Hong Kong, Washington DC, Szöul, Johannesburg, Osaka, Kuala Lumpur, Los Angeles, Tokió, Chicago, Shanghai, Ho Chi Minh City, Szingapúr, Toronto és Houston.
Forrás: Turizmus Online