Hosszú távú járatain a légitársaság megújítja First- és Business osztályainak kialakítását. Célja, hogy kényelmi szolgáltatásai és a fedélzeten kínált ételek szempontjából flottája kiemelkedővé váljon. Az új fedélzeti dizájnnal Boeing 777-es gépein 2014-től találkozhatnak az utasok. A fejlesztések tervezésébe az utasokat is bevonta a légitársaság, több héten keresztül az Air France törzsutasok széles körét kérdezték meg arról, hogy milyen elvárásaik vannak, illetve mi a véleményük, milyen irányvonalak mentén újítsák meg a társaság termékeit és szolgáltatásait.
Már az idei téltől az Air France utasok teljesen újraalkotott fedélzeti menüt fogyaszthatnak a hosszú távú járatokon, emellett több figyelmet és rugalmasságot tapasztalhatnak a közepes távolságba utazó Business és Premium Economy utasok is.
2013-tól az utasok számára ingyenesen exkluzív digitális sajtótermékeket kínál a fedélzetén az Air France. Az újítással bármely utas letöltheti a hírlapok, magazinok aktuális számait táblagépére, okostelefonjára már a repülés megkezdése előtt.
A közepes- és hosszú távú járatok fejlesztései kiegészítik a jelenleg zajló projekteket: 2012-ben számos infrastrukturális fejlesztést hajtott végre a Paris-Charles de Gaulle repülőtéren a társaság, többek között hálózatának legnagyobb váróját kínálja itt az utasok számára.