A Nyugati pályaudvaron, az első vágány mellett 2009 óta 22 férőhely várja a kétkerekűeket. Most újabb húsz kerékpártámasszal bővült a kínálat a ceglédi váróterem előtt, a 17-es vágány melletti szabad területen.
A Déli pályaudvaron 16 támasz várja a bringás utasokat a Krisztina körút felőli oldal utcaszintjénél.
A kelenföldi állomáson már 40 biciklit lehet elhelyezni az épület előtti téren.
A három pályaudvaron a kivitelezés költsége a MÁV-nak közel nettó 5 millió forintjába került. A kivitelezési munkák 2013 októberében kezdődtek, nemrég a műszaki átadás is megtörtént.
A Keleti pályaudvaron a közeljövőben – amikor a Baross teret ismét megnyitják – 20 tároló kialakítására van lehetőség, a Kerepesi út felőli oldalon.
A fővárosban és az agglomerációs térségben 2010-2013 között közel 1000 kerékpáros parkolóhely (B+R) létesült a vasútállomásokon és a megállóhelyeken. További mintegy 4000 tároló kialakítása szerepel a tervek között, mivel egyre több ingázó érkezik ugyanis az elővárosi vasútvonalakról Budapestre, akik bringájukat a vasútállomáson kívánják hagyni és tárolni a munkaidejük alatt.
A biciklis utasok vonatos utazását megkönnyítendő a vasúttársaság kerékpáros kocsik kialakítására több százmillió forintot fordított az utóbbi években. 2010-ben öt nagykapacitású vasúti bringaszállító kocsi készült meglévő, selejtezésre váró járművek felújításával, járművenként mintegy 23 millió forint költséggel. 2013-ban további három nagykapacitású szállítókocsi állt forgalomba.
Ugyancsak tavaly, nyolc további személykocsiban alakított ki kerékpárszállító szakaszt a vasúttársaság, melyekben az utasok együtt utazhatnak biciklijükkel. A járművek nyáron a Balaton északi partján közlekednek, nyári szezonon kívül a Dunakanyar felé veszik az irányt.
A beszerzés alatt álló 42 darab FLIRT villamos motorvonatban is lesz kerékpárszállító szakasz.