Algéria elsődleges turisztikai terméke a Szahara déli része, de 200 termálforrás és nagyszámú római kori emlék is vonzhatná a turistákat. Öt év alatt 140 milliárd dollárt fektetnek a turisztikai szektorba. A 2005-2015. közötti időszakban 120 ezer hotelágy megteremtése a cél. A befektetőknek kedvező feltételeket nyújtanak mindehhez: ingyenesen közművesítést, az építés alatt adómentességet és tíz évig nyereségadó-mentességet kínálnak. Fontos még a turisztikai szolgáltatások nemzetközi színvonalra emelése és a megfelelő szakember-képzés kialakítása. A következő öt évben 1200 kilométer autópályát is építenek. 2005-ben 1,4 millió turista érkezett az országba. Tavaly becslések szerint megduplázódott az Algériába látogatók száma. Fő küldőpiacuk Franciaország (37%), ezt követi Tunézia, Németország, Olasz- és Spanyolország. A magyar utazási irodáknak nehéz értékesíteni Algériát. Egyrészt a fennálló vízumkényszer miatt, másrészt – ahogy ez a sajtótájékoztatón is felmerült – jelentős visszatartó erő a biztonság hiánya: Algéria a Magyar Külügyminisztérium által nem javasolt turisztikai desztináció. Erre a miniszter elmondta: a nem ajánlott jelzés már nincs érvényben, erről egyeztetni fognak a magyar Külügyminisztériummal, vízumot pedig 48 órán belül kap az igénylő. Algéria turisztikai kínálatával március 26-31. között a Taghitban megrendezésre kerülő 3. Szaharai Turisztikai Fesztiválon is megismerkedhetnek az érdeklődők.
Algéria: sivatag, termálvíz, római emlékek
Algéria budapesti nagykövetségén Moussa Nourredine turisztikai miniszter az ország turisztikai politikájáról adott tájékoztatást.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.