A csapat legújabb tagja a légitársaság ügyfélkapcsolati csoport rigai központjában fog dolgozni.
Martin Gauss vezérigazgató: „A 2000 fős létszám elérése a légitársaság életében egy másik jelentős mérföldkő, amelyet idén együtt értünk el. A professzionális és rendkívül motivált csapat a legfőbb hajtóerőnk a fenntartható növekedés felé, és köszönöm az airBaltic minden egyes alkalmazottjának az évek során végzett kemény munkáját és odaadását."
„Folyamatosan követjük a munkaerőpiac legújabb trendjeit és munkatársaink visszajelzéseit. Csapatunk már hibrid modellben dolgozik, és a jövő évtől azt tervezzük, hogy továbbfejlesztjük és kipróbáljuk az irodai alkalmazottak rugalmas munkavégzésének koncepcióját, három működő modellt kínálva – fix, hibrid és távoli. Meggyőződésünk, hogy ez javítani fogja csapatunk jólétét, motivációját és termelékenységét, így tovább támogatja az innovatív és fenntartható belső szervezet felé vezető utat", tette hozzá Martin Gauss.
A légitársaság 38 százalékkal több utast szállított augusztusban
A lett légitársaság 386 500 utast szállított, vagyis 38 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában. Idén augusztusban 3690 járatot indított – 20 százalékkal többet, mint 2021 augusztusában.
Martin Gauss: „Erős nyarat könyvelhettünk el, és a nyári csúcsszezon elmúltával közeledünk a téli szezonhoz, amikor az utasszám természetes csökkenésére számítunk. Továbbra is létfontosságú összeköttetést kínálunk a balti régióba / régióból, és bővítjük szabadidős útvonalaink kínálatát új járatokkal a marokkói Marrakeshbe és a Kanári-szigeteken lévő Gran Canaria városába."
Forrás: airBaltic/ Turizmus Online