“A mai nehéz gazdasági helyzetben a Wizz Air még inkább arra törekszik, hogy az egyéb szolgáltatásokból származó bevételeket növelje így utasainak továbbra is alacsony repülőjegyárakat tudjon biztosítani. Ezzel az úttörő programmal jelentős reklámbevételt generálunk anélkül, hogy veszélyeztetnénk a működési hatékonyságunkat.” nyilatkozta Abrán György, a Wizz Air kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Az első hirdető a brit székhelyű O2 mobilszolgáltató a „Your Country SIM Card” kampányával. A promóció nyújtotta előnyöket a Wizz Air minden utasa élvezheti, melynek részletei a WIZZ fedélzeti magazinban is megtalálhatóak. A Wizz Air légiutas kísérői osztják majd ki az ajándék SIM kártyákat, a naponta 19 alkalommal Nagy-Britanniába érkező járatok utasainak.
“Ezzel a kártyával az utasok 100 percnyi nemzetközi hívást kapnak ajándékba a mobiltelefonjukra, amennyiben 15 fontért vásárolnak a repülőtéri WH Smith üzletben vagy bármelyik újságárusnál, illetve szupermarketben Nagy-Britanniában. A 100 percnyi ingyenes híváson túl, az utasok jóval kedvezőbb percdíjakkal telefonálhatnak Nagy-Britanniában, mint a hazai mobilszolgáltatójukon keresztül.” mondta Tim Rasbash, az O2 mobilszolgáltatót ügyfélkapcsolati igazgatója. “Mi az OnBoard Media csoportnál nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a fedélzeti hirdetést ezzel a 2 kiemelkedő és merész gondolkodású céggel tudjuk elindítani.” tette hozzá Kelly Shelnutt, az OnBoard Media Csoport kereskedelmi igazgatója.