Beszállókártya mobilról

Air France bevezeti a mobiltelefonos beszállókártya szolgáltatást az összes La Navette ingázó járatán. 5 millió utast és napi 158 járatot érint az új szolgáltatás.

2009. február 3-ától az Air France kiterjeszti mobiltelefonos beszállókártya szolgáltatását a Párizs-Orly repülőtér és Marseille, Nizza, Toulouse, Bordeaux között közlekedő, La Navette ingázó járataira (Bordeauxból február 9-től indulnak járatok a Párizs-Orly repülőtérre). Mostantól ezeken a járatokon a beszálláshoz csak egyetlen papír alapú dokumentumra, az útlevélre vagy a személyigazolványra lesz szükség. A mobiltelefonos beszállókártya szolgáltatás február 3-tól szintén igénybe vehető a Marseilleből, Nizzából és Toulouseból (valamint február 9-től Bordeauxból) a Párizs-Charles de Gaulle és az Amszterdam-Schiphol repülőtérre, továbbá az Amszterdam-Schiphol repülőtérről Franciaországba induló járatok esetében.

A szolgáltatás lényege, hogy a La Navette ingázó járatok utasainak be kell jelentkezniük a mobil internet oldalra - http://mobile.airfrance.com (legkorábban 30 órával a beszállás megkezdésének időpontja előtt), majd, a jegyfoglalás módjától függetlenül, mobiltelefonjukra SMS-ben vagy MMS-ben, illetve ha mobiltelefonjuk rendelkezik internet hozzáféréssel, emailben megkapják a biztonsági vonalkóddal ellátott beszállókártyát. Ez a papír nélküli beszállókártya a hagyományos beszállókártyán található összes adatot tartalmazza. A repülőtéren az utas mobiltelefonja kijelzőjén megjeleníti beszállókártyáját, és:

  • a csomagok leadásához beszkenneli a vonalkódot a csomagleadó helynél
  • felmutatja a biztonsági pontokon történő áthaladáskor
  • és amennyiben jogosult erre, a reptéri váróba történő belépéskor beszkenneli a vonalkódot a beszálláshoz
  • megmutatja a személyzetnek a repülőgépre történő felszálláskor.

Mint minden elektronikus jegy esetében, az utas jegyfoglalásával kapcsolatos összes információ bármikor elérhető a jegyfoglalási rendszerben. „Ez az új szolgáltatás tökéletesen kielégíti utasaink gyorsaság és önállóság iráni igényét és bizonyítja, hogy az Air France új innovatív szolgáltatások bevezetésére törekszik.” – nyilatkozta Patrick Roux, az Air France-KLM marketing osztályának igazgatóhelyettese.

A mobiltelefonos beszállókártya szolgáltatás 2008 szeptembere óta már igénybe vehető a 15 napi járaton Párizs-Charles de Gaulle és Amszterdam-Schiphol között mindkét irányban, de csak átszállás nélkül. A szolgáltatás 2009. február 29-től kerül bevezetésre a Nantesből a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérre induló járatokon, március 2-tól pedig kiterjesztik a szolgáltatást a Paris-Charles de Gaulle-ról a francia és európai (kivéve az Egyesült Királyságot) célállomásra induló összes középtávú járatra. Március folyamán vezetik be a szolgáltatást a Németországból, a skandináv országokból és a többi francia repülőtérről Párizsba és az Amszterdam-Schiphol repülőtérre induló járatokon. A kezdeményezés környezetbarát célokat is szolgál, tekintve, hogy 5 millió papír alapú beszállókártyával kevesebbre lehet szükség a La Navette hálózaton.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.