A legnevesebb designerek, séfek, művészek érdeme, hogy az Air France ma már nem csak a világ vezető légitársasága, hanem a francia kultúra jelképe is. A születésnaphoz számos esemény, rendezvény kapcsolódik. Az Airbus-szal együttműködésben, egy A380-as és egy A320-as típusú gép, egy évig a 80. születésnapra tervezett logóval díszítve repül.
Melles Botond, a légitársaság country managere a születésnap alkalmából jelenről, jövőről így fogalmazott: „Az Air France megalakulása óta a világ vezető légitársaságai között van. Ez nem lenne lehetséges, ha csak egyszer is engedett volna abból a magas minőségből, ami egyik jellemzője. Globális légitársaságról van szó, de a nemzeti értékek megtartása rendkívül fontos. Ez például abban is megnyilvánul, hogy a világhírű francia gasztronómiát Michelin csillagos séfek által teszi elérhetővé a fedélzeten, az utasok legnagyobb elégedettségére.
Most, a 80 éves születésnap alkalmából a mottónk a szenvedély. A repülés iránt, az utasok kiszolgálása iránt. Ez a szenvedély ugyanakkor a jövőnk záloga, tervezett megújulásunk pillére. A 80 év az Air France életében is mérföldkő. Nagyon sok olyan aktivitásunk lesz, amelybe bevonjuk a közönséget. Nyereményjátékok, ünnepi design, egyedi utak – senki nem marad ki az ünneplésből. Októberben minden utasunk hozzájuthat fedélzeti magazinunk nagyon szép, ünnepi számához, amelyben mostantól egy évig minden hónapban egy-egy világhírű író utazáshoz kapcsolódó írása olvasható.”
A hosszú távú sikeres működés titkának a manager az átgondolt, jól felépített stratégiát, a minőségi szolgáltatásokat, az elhivatott szakembereket, az ügyfélközpontúságot, a megbízhatóságot, és az innovációt nevezte meg.
Forrás: TurizmusOnline