A német diszkont légitársaság 2011. január végén kezdte meg együttműködését az Amadeus-szal, a legújabb megállapodás szerint pedig most már a Travelport rendszeren keresztül is foglalhatóak a társaság repülőjegyei. A GDS-csatornákon keresztül folytatott értékesítéshez intelligens technológiai megoldást használ a Germanwings.
A GDS megállapodások mellett kiemelt figyelmet fordít a társaság arra, hogy közvetlen kapcsolatot létesítsen a fontos értékesítési és egyéb partnerekkel, vállalatokkal, utazásszervezőkkel és utazási irodákkal.
Az Amadeus foglalási rendszerrel indított együttműködést követően már néhány hónap elteltével megmutatkozott az értékesítési filozófia sikere a GDS-en keresztül regisztrált, emelkedő jegyértékesítésből. Számos utas kihasználja azt a lehetőséget, hogy a GDS-en keresztül kombinálja pl. a Lufthansa járatait a Germanwings célállomásaival. Az utazási irodák máris aktívan használják a Germanwings új értékesítési csatornáit.
A diszkont légitársaság különösen sikeresen fejleszti tovább saját foglalási rendszerét, az ún. Direct Connect-et, mely a kiemelt értékesítési partnerek számára kínál kedvező árú, közvetlen foglalási lehetőséget.
Az üzleti utasok többszörösen is profitálnak a bővített értékesítési struktúrából: a Germanwings részt vesz a Lufthansa Partner Plus elnevezésű vállalati programban, továbbá különleges, rugalmas vállalati tarifákat kínál az üzleti utasoknak saját honlapján.