Budapest Airport: jelentősen javult a szolgáltatási színvonal

Jelentősen javult a szolgáltatási színvonal a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, derült ki a negyedévente elvégzett független nemzetközi utaselégedettségi felmérésből.

A repülőtér üzemeltetőjének közleménye szerint a többszáz nemzetközi repülőtéren egységes szempontok alapján végzett utaselégedettségi felmérés (ASQ) kimutatta: a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasai egyértelműen érzik a javulást a repülőtér szolgáltatási színvonalában. A vizsgált 37 szempontból 32 esetében az utasok visszaigazolták az előző évi fejlesztéseket; az 1-től 5-ig terjedő skálán kiugróan jó értékelést kapott például az utasfelvétel és a biztonsági ellenőrzés folyamata, a terminálok tisztasága, és az általános elégedettség is meghaladja az előző évi szintet.

A nemzetközi repülőterek által a legfontosabb mutatónak tekintett általános elégedettség értékelése a 2018-ban mért 3,71 pontról 3,81 pontra emelkedett, és kiemelkedő osztályzatot kapott a terminálok tisztasága és általános atmoszférája is.

A megkérdezettek elismerően nyilatkoztak az utasbiztonsági ellenőrök udvariasságáról, az ellenőrzés alaposságáról, és a legjobbra értékelt szempontok között szerepel az utasok biztonságérzete is. E három szempont értékelése mind megközelítette vagy elérte a nemzetközi összehasonlításban is jónak számító 4 pontot.

Rolf Schnitzler, a Budapest Airport vezérigazgatója a közleményben azt hangsúlyozta, hogy a Budapest Airport 2019-ben nagy lépést tett az utasélmény javítása felé, és ezt az ASQ eredmények a tavalyi év egészében visszaigazolták. 

Az elmúlt két évben a Budapest Airport 45 milliárd forintot fordított repülőtér-fejlesztésre, a következő 4-5 évben pedig további 275 milliárd forintnyi beruházást tervez megvalósítani a repülőtér további bővítésének, fejlesztésének keretében.

Forrás: Turizmus Online


Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.
Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek  

Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.
Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak 

A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.
A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról 

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten

Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten 

Az Európai Unió törvényhozói kedden szavaztak arról a javaslatról, amely betiltaná a légitársaságok számára, hogy díjat számítsanak fel az utasok kis kézipoggyászáért.
Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon

Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon 

A MÁV-csoport közleménye alapján.
A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet

A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet 

Budapest Főváros Kormányhivatala vizsgálatot indított a légitársasággal szemben, jelentették be kedden.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.