Az idén két katalógusban jelentette meg ajánlatait az immár 13 éves Anubis Travel, az egyik az egyiptomi és jordániai programokat tartalmazza, a másikban a mediterrán ajánlatok szerepelnek.
Nem véletlen a programok szétválasztása, Egyiptom az iroda indulása óta a legnépszerűbb desztinációjuk, Jordániába pedig Magyarországról egyedüliként indít charterjáratot az Anubis Travel. Ahmed Bahgat ügyvezető ugyanakkor arra is felhívta a figyelmet, hogy a mediterrán térségben is egyre jelentősebb szereplőnek számítanak, Krétán például ők a 2-3. legjelentősebb magyarországi tour-operátor heti 110 utassal.
Az idei árualapot ismertető rendezvényen elhangzott, hogy az iroda az utóbbi évek során nemzetközi terjeszkedésbe is kezdett: 2011-ben megnyílt egyiptomi leányvállalatuk, 2014-ben létrejött az AWT (Anubis Worldwide Travel) Austria, idén debütált az AWT Czech Republic és hamarosan nyílik a jordániai leánycég is. Mind a négy vállalatnak, akárcsak az anyacégnek egyedüli tulajdonosa Ahmed Bahgat.
2014-ben 100%-os töltéssel repültek charterjárataik, és az idei szezon is igen biztatóan indult: az első járatok teltházzal repültek el Egyiptomba, illetve Jordániába. Egyiptomban rendelkezik a legnagyobb kapacitásokkal az iroda, heti 420 helyet töltenek meg viszonteladóik segítségével.
Az idei szezonnal kapcsolatban elhangzott, hogy Mallorca 10 éve szerepel az Anubis Travel-nél, széles hotelkínálattal a sziget minden részén, a legszebb homokos tengerpartokon. Krétát és Rodoszt már kilenc éve programozzák, mindkettőt idén bővített szállodakínálattal. Számos hotellel, például a krétai Palm Bay vagy a Christiana Hotel esetében exkluzív szerződést kötöttek, így ezek csak az Anubis árualapjában szerepelnek.
Törökország egyre fontosabb szerephez jut az Anubisnál, több mint 70 szállodába lehet náluk foglalni, elsősorban Antalyán, Alanyában és Sidén. Ciprus is szerepel a katalógusban, itt olyan igazi ötcsillagos luxushoteleket is kínálnak, mint az Atlantica Aeneas.
Egyiptomba heti 3 charterjáratuk lesz, Hurghadára és Sharm-el-Sheikh-re viszik az utasokat, de szerveznek kairói hétvégéket is menetrendszerinti járatokkal, nílusi hajóutakat, továbbá városnézéssel kombinált üdüléseket magyar idegenvezetéssel. Ezek az utak garantáltan indulnak, mert nincs minimumlétszám.
Egyiptomi hotelkínálatuk egy különleges darabja a Caves Beach Resort, Hurghadán, amely egy valódi, kőbe, sziklába vájt szálloda. Az Anubis Travelnél foglalhatók a magas szintű vendéglátást garantáló, belga tulajdonú The Three Corners Resort vörös-tengeri szállodái is. Hurghada és Sharm-el-Sheikh mellett Taba, Soma Bay és El Gouna szálláshelyeiből is válogathatnak az irodánál az érdeklődők. Jordániában a tengerparti üdülés mellett körutazásokat is kínál az Anubis Travel, sőt szerveznek Izrael-Jordánia kombinált túrát is.
Újdonság még, hogy 14-ről 15%-ra emelték alapjutalék-szintjüket, amihez plusz 1% jár online foglalások esetén. A partnerek a honlapról közvetlenül is küldhetnek árajánlatot az érdeklődőknek saját logójukkal, elérhetőségeikkel. Hamarosan lesz egyébként partnerkapcsolatokért felelős munkatársa az irodának.
Április 15-ig tart az iroda first minute-akciója, amely minden úti célra érvényes, aki most foglal, annak HD akciókamera a jutalma. Az idén egyiptomi és jordániai tanulmányútra várják a viszonteladókat, akik számára értékesítési versenyt is rendeznek. Az értékesítők minden eladott charteres üdüléssel pontokat gyűjtenek, amelyek a szezon végén ingyenes utazásra válthatók be.
Ahmed Bahgat az egyiptomi vízumszabályok változásával kapcsolatban elmondta, hogy a várhatóan hamarosan bevezetésre kerülő rendelkezés csak az egyéni utasokra vonatkozik, az utazási irodák csoportjai számára nem változik semmi, ők a jövőben is a repülőtéren vehetik fel a vízumot. Az egyéni utasoknak azonban a nagykövetségen kell vízumot kérniük vagy egy helyi utazási iroda kell, hogy igazolást adjon számukra a kint lefoglalt szolgáltatásról.
Az igazgató arra is emlékeztetett, hogy akad olyan tour-operátor, amelyik nagyobbnak mutatja magát, mint amekkora, és az is előfordul, hogy olyan szállodai kapacitásokat tüntet fel kínálatában, amit nem értékesíthetne. Végezetül arra hívta fel a hallgatóság figyelmét Ahmed Bahgat, hogy jól gondolják meg a viszonteladók, hogy kinek a termékeit értékesítik, mert az állandó akciók révén kialakuló alacsonyabb végárak miatt az értékesítői jutalék is alacsonyabb lehet.