Digitalizál és testre szab a Lufthansa

Az emberek hozzászoktak, hogy egyéni preferenciáik szerint szervezzék életüket. Erre reagálva a Lufthansa Csoport jelentős beruházásokat hajt végre termékei testre szabása és digitalizálása terén.

A mától 2020-ig tartó időszakban a Lufthansa Csoport 500 millió eurót fordít egyedül a személyre szabott digitális ajánlatok kidolgozására és továbbfejlesztésére. A légitársaság a fedélzeten és a földi kiszolgálás során is egyedi igényekre szabott digitális ajánlatokkal igazodik az egyéni preferenciákhoz. Az utasok például már jelenleg is 250 újságot és magazint tölthetnek le elektronikus formában. A több mint 200 ezer februári letöltés meggyőzően bizonyítja a kezdeményezés kedvező fogadtatását. Az utasok kikérhetik Mildred chatbot véleményét a legjobb jegyárakról, és Apple órájukon, akár a gép fedélzetén is elérhetik a legfrissebb járatinformációkat. A Lufthansa nemrég új alkalmazást fejlesztett ki a Google Home „személyi asszisztenshez”. A kompakt eszköz hamarosan felolvasó technológia segítségével válaszolja meg a Lufthansa járataival kapcsolatos kérdéseket.



Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken

A Lufthansa Csoport vezetősége az ITB-n hozott nyilvánosságra egy másik, mindeddig jól őrzött titkot is: a légitársaság teljesen új üzleti osztályt vezet be a várhatóan 2020-ban szolgálatba álló, új Boeing „triplahetes X” gépeken. Az új ülések kialakításánál a testre szabást és digitalizációt tartották szem előtt. Az utasok ennek megfelelően okostelefonról vagy táblagépről, teljesen önállóan, vezeték nélkül állíthatják be ülésüket. Az ülés pozíciója mellett a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját személyi eszközeikkel vezérelhetik.

Az új ülést közösen tervezték meg a hálózaton belül a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss részére. Tavaly az értékesítési divízióit is átszervezték a Lufthansa Csoport összes hálózati légitársaságánál. A 2017 második negyedévében mindhárom hálózati légitársaságra kiterjesztendő „BookaGroup” csoportos jegyfoglalási portál jó példa erre a szemléletre. Az értékesítési partnerek egységes, webalapú eszköz segítségével, tetszőleges kombinációban igényelhetnek jegyet csoportok számára a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataira, és azonnali visszaigazolással le is foglalhatják a helyeket.

Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét

A Lufthansa Csoport új viteldíjtípust vezetett be: az európai úti célokra szóló egyirányú jegyeket. Az utasok ezután kedvezményes áron bejárhatják Európát a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataival. A 44 ország 170 városába elérhető heti mintegy 7500 járat rengeteg lehetőséget és nagy rugalmasságot biztosít az utazás megtervezéséhez.


SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről

SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről 

A Csoport bevétele 527 millió dollárral (+2,8%) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és így 19 540 millió dolláros rekordot ért el.
Új kompjárat Málta és Szicília között

Új kompjárat Málta és Szicília között  

Az út körülbelül két órát vesz igénybe.
Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta

Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta 

A tavaszi szünet sikerét követően a májusi hosszú hétvége is minden várakozást felülmúlt a balatoni hajózásban.
Már készül a balatoni főszezonra a MÁV

Már készül a balatoni főszezonra a MÁV 

Pályafelújításokkal készül a balatoni főszezonra a MÁV, ezért erre a hétre időzítették a vágányzárat Székesfehérvár és Lepsény között.
Belépési korlátozások a madridi repülőtéren

Belépési korlátozások a madridi repülőtéren 

A közleményben nem tértek ki arra, hogy a korlátozást pontosan mikortól vezetik be.
Leáll a máltai légitársaság

Leáll a máltai légitársaság 

A leállás magyarországi járatpárokat is érint.
A KLM újraindítja izraeli járatait

A KLM újraindítja izraeli járatait 

A légitársaság szerint a körülmények kellően javultak a szolgáltatások újraindításához.
IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében

IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében 

A hangsúly három fő területen van: a biztonság javítása, a globális szabványok bevezetése és a fenntarthatóság előmozdítása.
Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma

Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma 

Egyre többen választják nyaralásuk célpontjának a hűvösebb Skandináv térséget.
Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka

Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka 

A vonatozás virágkorát éli, és egy friss kutatás szerint az európai utazók közül a következőkben még többen veszik majd igénybe ezt a szolgáltatási formát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.