„A díj annak a komoly munkának a megérdemelt elismerése, amellyel ismét a világ vezető prémium légitársaságai közé kívánjuk emelni a Lufthansát. A flottánkban végrehajtott jelentős összegű befektetéseknek, a kabinok felújításának, a digitális szolgáltatások bevezetésének, az új várók megnyitásának, valamint a fedélzeti és földi szolgáltatások fejlesztésének köszönhetően sikerült felzárkóznunk az élbolyhoz.
A kimagasló kínálat és a dolgozóink nyújtotta profizmus és színvonal révén válhatott a Lufthansa ötcsillagos légitársasággá. Mindenki büszke lehet a vállalatnál erre az elismerésre, különösen az utastérben, a pilótfülkében és a földi kiszolgálásban dolgozó kollegák, akik az ügyfelekkel való érintkezés során nap mint nap beteljesítik a prémium szolgáltatás ígéretét. Meg vagyok győződve róla, hogy az ötcsillagos minősítés megszerzésében légitársaságunk kiváló dolgozói játszották a legfontosabb szerepet” – nyilatkozta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának elnöke.
„Az ötcsillagos besorolás nem csupán azért jelentős elismerés, mert az európai légitársaságok közül a Lufthansának sikerült elsőként megszereznie, hanem azért is, mert az utóbbi évek fejlesztéseit jutalmazza, különös tekintettel az utasoldali kiszolgálásra” – erősítette meg Edward Plaisted, a Skytrax vezérigazgatója.
A Skytrax tesztelői az utasok szempontjait veszik figyelembe az utazás során. A földi és a fedélzeti szolgáltatások mintegy 800 kategóriára kiterjedő, átfogó értékelése alapján pontozzák a minőséget.
A szempontok között szerepel a fedélzeti kiszolgálás, az ülések kényelme, az ellátás, a biztonsági intézkedések, a fedélzeti szórakoztatás és a vámmentes árukínálat.
Forrás: Turizmus Online