Durván hasít az Air France-KLM

152 százalékkal nőtt az Air France-KLM adózott nyeresége 2018-ban az előző évihez viszonyítva, az utasforgalom pedig először a csoport történetében meghaladta a 100 milliót.

A társaság eredmény-kimutatása szerint a csoport bevételei 2,5 százalékot javultak a tavalyihoz képest és 26,5 milliárd eurót tettek ki. A költségszint ugyanakkor ennél nagyobb mértékben, 5,6 százalékkal emelkedett 22,2 milliárd euróra. Az üzemi eredmény így 4,2 milliárd euró lett, 8 ezer százalékkal jobb, mint tavaly, amikor mindössze 16 milliós plusz mutatkozott üzemi szinten egy 1,9 milliárd eurós egyszeri kiadási tétel miatt. Az adózás, valamint pénzügyi műveletek eredményei után a társaság adózott nyeresége 411 millió eurót tett ki, amely 152 százalékkal haladja meg a 2017-es 171 millió eurót - írja az AIRportal.hu

A légitársaságok közül az Air France üzemi szinten 266 millió eurót termelt, majd’ 600 millióval kevesebbet, mint tavaly. Bár a KLM üzemi eredménye is romlott, de mindössze 6 millió euróval, de 1 milliárd 73 milliós eredményük így is négyszer jobb, mint a franciáké. A Transavia 221 millió euróval 139 millió euróra növelte üzemi eredményét. A tavalyi évben az Air France-KLM történetében először átlépte a 100 milliós utasforgalmat. A járatok kihasználtsága továbbra is a legmagasabb a hálózatosok között: tavaly a gépeket átlagosan 87,9 százalékos töltöttséggel üzemeltették, ez 0,7 százalékkal magasabb 2017-hez képest.

Forrás: AIRportal.hu


Code-share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között

Code-share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között 

Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
így újítja fel utaskabinjait az Emirates

így újítja fel utaskabinjait az Emirates 

A flotta felújítását teljes egészében a légitársaság saját központjában végzik, ahol a hét minden napján, 0-24 órában több mint 250 fős szakembergárda dolgozik.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.