A hollywoodi színészt azután tessékelték le a repülőgépről Los Angeles repülőterén, hogy sokadik felszólítás után sem volt hajlandó eltenni mobiltelefonját, annak ellenére, hogy a gép már felszálláshoz készülődött New York felé. Baldwin a ‘Words With Friends’ betűkirakós játékot játszotta a készülékén és panasza szerint a gép még csak a kapunál állt mikor az utaskísérővel összeszólalkozott, írja a Travel Monitor, amely szerint nem tisztázott, hogy az utasokat ekkor felkérték-e már arra, hogy kapcsolják ki a telefonjaikat. A leszállított színész, akinek így egy későbbi géppel kellett elutaznia, mérgében a Twitter nevű mikroblog szolgáltatón felbőszült posztolásba kezdett. A légitársaságot olyan vállalatnak írta le, ahol "ötvenes évekbeli katolikus iskolai tesitanárokat vesznek fel légi utaskísérőnek", egy másik posztja szerint, soha többé nem utazik az American Airlines-szal.
A légitársaság nem hagyta szó nélkül Alec Baldwin twitter bejegyzéseit, közleményében azt állította, hogy a színész különösen faragatlan volt és sértő szavakat használt. Miután megtagadta telefonjának kikapcsolását, felállt (annak ellenére, hogy a biztonsági övek bekapcsolására felszólító jelzés már égett) és telefonjával együtt bevonult a vécére. Olyan erősen csapta be a mosdó ajtaját, hogy a zárt ajtó mögött ülő pilóta is meghallotta, aki azonnal kapcsolatba lépett a fedélzeti személyzettel, hogy érdeklődjön a szituációról. Az utas különösen tiszteletlen volt a személyzettel, mimndenfélének elmondta őket és sértően beszélt. "A fenti tények miatt az utast leszállítottuk a járatról és megtagadtuk a felszállását" - írja a légitársaság.
Baldwin twitteres kirohanása azonban nem csak az American Airlines-nak esett rosszul, hanem az amerikai Greyhound busztársaságnak is, amelynek igazgatója nyílt levélben reagált a színész azon posztjára, melyben úgy fogalmaz: az Americannal repülni olyan élmény lett, mintha az ember egy Greyhound buszon utazna.
David Leach, a buszos cég ügyvezetője nyílt levelében hangsúlyozta: elszomorítja a színész kommentárja. "Be kell ismernem, hogy a busztársaságnak a múltban voltak nehézségei, így megértem, hogy valószínűleg kizárólag erre alapozza megjegyzését, de az elmúlt években számos fejlesztést hajtottunk végre és jelentősen javítottunk az általunk kínált utazási élményen" - írja. "Azt gyanítom azonban, hogy soha nem utazott a cégünkkel, de arra bíztatom, próbálja ki szolgáltatásunkat! - folytatja Leach, aki levelében felsorolja azt is, milyen új jellemzőkkel bírnak buszaik, kezdve a nagyobb hellyel a lábnak, a bőrüléseken át, az ingyenes wifiig.