A Reader’s Digest idén is elvégezte Európai Megbízható Márkák felmérését, amely az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában.
'
Idén 15 európai ország (Ausztria, Belgium, Csehország, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc) 18 évnél idősebb olvasóinak szavazataiból állt össze az eredmény. Az olvasók a márkákat egy ötös skálán négy kritérium (minőség, ár, termékimázs, a fogyasztói igények kielégítése) szerint osztályozták. A Reader's Digest felmérése szerint a Nokia, a Nivea, a Canon és a Visa a 2007-es év favorit márkái a kontinensen. A magyarországi lajstromban idén 35 kategóriában szavazhattak az olvasók, ezek közül 20 a felmérésben résztvevő összes európai országra kiterjed, 15 pedig csak hazánkra. A fent felsorolt márkák közül az első három nálunk is elnyerte a címet, a Visát azonban hazánkban megelőzte a MasterCard. Idén is a legmegbízhatóbb márkának választották a szavazók többek között a Szentkirályi ásványvízet, az Allianz biztosítótársaságot, az OTP-t, az utazási irodák között az elmúlt két évhez hasonlóan idén is az Ibusz nyerte el leginkább az olvasók bizalmát.'
A fejlesztéssel a cég az első olyan léginavigációs szolgáltató a világon, amely helyhez kötöttség nélkül tudja irányítani egy-egy repülőtér terminálforgalmát.