A Reader’s Digest idén is elvégezte Európai Megbízható Márkák felmérését, amely az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában.
'
Idén 15 európai ország (Ausztria, Belgium, Csehország, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc) 18 évnél idősebb olvasóinak szavazataiból állt össze az eredmény. Az olvasók a márkákat egy ötös skálán négy kritérium (minőség, ár, termékimázs, a fogyasztói igények kielégítése) szerint osztályozták. A Reader's Digest felmérése szerint a Nokia, a Nivea, a Canon és a Visa a 2007-es év favorit márkái a kontinensen. A magyarországi lajstromban idén 35 kategóriában szavazhattak az olvasók, ezek közül 20 a felmérésben résztvevő összes európai országra kiterjed, 15 pedig csak hazánkra. A fent felsorolt márkák közül az első három nálunk is elnyerte a címet, a Visát azonban hazánkban megelőzte a MasterCard. Idén is a legmegbízhatóbb márkának választották a szavazók többek között a Szentkirályi ásványvízet, az Allianz biztosítótársaságot, az OTP-t, az utazási irodák között az elmúlt két évhez hasonlóan idén is az Ibusz nyerte el leginkább az olvasók bizalmát.'
Jól vizsgázott az első magyar elektromos midibusz. Öt héten és 5800 kilométeren át szállította az utasokat Baján a GANZ-SOR EBN8 friss fejlesztésű prototípusa.