Indul a légi expressz csomagkézbesítő szolgáltatás

Az Emirates Courier Express az Emirates több mint 250 repülőgépből álló flottáját, kiterjedt globális hálózatát és megbízható partneri rendszerét használja a háztól házig történő csomagkézbesítéshez vállalati ügyfelei számára.

A bevezetést hosszas tesztelés előzte meg, melynek során a világ legnagyobb nemzetközi légitársasága számos nemzetközi ügyféllel dolgozott együtt a szolgáltatás tökéletesítése és finomhangolása érdekében, hogy az a lehető leggyorsabb, legmegbízhatóbb és legrugalmasabb legyen. Az elmúlt évben a légitársaság szolgáltatása több ezer csomagot szállított az Egyesült Arab Emírségekből, Szaúd-Arábiából, Bahreinből, Kuvaitból, Ománból, Dél-Afrikából és az Egyesült Királyságból. Az átlagos kézbesítési idő kevesebb mint 48 óra volt.

Így mostantól készen állnak a vállalati ügyfelek kiszolgálására is.

Hagyományosan a nemzetközi kézbesítés egy globális elosztó- és gyűjtőmodell alapján működik, amely során a csomag több állomáson is megáll, mire eléri végső célját. A vállalat szakít ezzel a gyakorlattal. Akárcsak az utasok, a csomagok is közvetlenül, az indulási helytől az érkezési helyig utaznak a kiterjedt globális hálózatnak és járatsűrűségének köszönhetően. A közvetlen összeköttetések különböző szolgáltatási szintekkel párosulnak, az akár másnapi sürgősségi kézbesítéstől a kétnapos prémium szolgáltatásig, de ezen kívül számos más innovatív termék bevezetését is tervezik.


Fotó: Emirates

A szolgáltatás egyelőre hét piacon érhető el, de a hálózat bővítésének lehetősége korlátlan: ahol a légitársaság járatot üzemeltet, ott a csomagküldő szolgálat is képes kézbesíteni. Az újabb piacok bevonása folyamatos.

Az üzletmenet egyszerűségét előtérbe helyezve, a vállalat teljesen digitális, egy erre a célra fejlesztett technológiai platformmal működik, amely közvetlenül integrálható az ügyfelek szoftverébe, és további egyedi szállítási megoldásokat is támogat. Fejlett nyomkövető rendszerek, valós idejű frissítések és zökkenőmentes integráció biztosítják a teljes hatékonyságot, megbízhatóságot, minőséget és átláthatóságot a világ bármely pontjáról induló szállítmány esetében.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.