Indul a légi expressz csomagkézbesítő szolgáltatás

Az Emirates Courier Express az Emirates több mint 250 repülőgépből álló flottáját, kiterjedt globális hálózatát és megbízható partneri rendszerét használja a háztól házig történő csomagkézbesítéshez vállalati ügyfelei számára.

A bevezetést hosszas tesztelés előzte meg, melynek során a világ legnagyobb nemzetközi légitársasága számos nemzetközi ügyféllel dolgozott együtt a szolgáltatás tökéletesítése és finomhangolása érdekében, hogy az a lehető leggyorsabb, legmegbízhatóbb és legrugalmasabb legyen. Az elmúlt évben a légitársaság szolgáltatása több ezer csomagot szállított az Egyesült Arab Emírségekből, Szaúd-Arábiából, Bahreinből, Kuvaitból, Ománból, Dél-Afrikából és az Egyesült Királyságból. Az átlagos kézbesítési idő kevesebb mint 48 óra volt.

Így mostantól készen állnak a vállalati ügyfelek kiszolgálására is.

Hagyományosan a nemzetközi kézbesítés egy globális elosztó- és gyűjtőmodell alapján működik, amely során a csomag több állomáson is megáll, mire eléri végső célját. A vállalat szakít ezzel a gyakorlattal. Akárcsak az utasok, a csomagok is közvetlenül, az indulási helytől az érkezési helyig utaznak a kiterjedt globális hálózatnak és járatsűrűségének köszönhetően. A közvetlen összeköttetések különböző szolgáltatási szintekkel párosulnak, az akár másnapi sürgősségi kézbesítéstől a kétnapos prémium szolgáltatásig, de ezen kívül számos más innovatív termék bevezetését is tervezik.


Fotó: Emirates

A szolgáltatás egyelőre hét piacon érhető el, de a hálózat bővítésének lehetősége korlátlan: ahol a légitársaság járatot üzemeltet, ott a csomagküldő szolgálat is képes kézbesíteni. Az újabb piacok bevonása folyamatos.

Az üzletmenet egyszerűségét előtérbe helyezve, a vállalat teljesen digitális, egy erre a célra fejlesztett technológiai platformmal működik, amely közvetlenül integrálható az ügyfelek szoftverébe, és további egyedi szállítási megoldásokat is támogat. Fejlett nyomkövető rendszerek, valós idejű frissítések és zökkenőmentes integráció biztosítják a teljes hatékonyságot, megbízhatóságot, minőséget és átláthatóságot a világ bármely pontjáról induló szállítmány esetében.


Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.
Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek  

Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.
Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak 

A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.
A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról 

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten

Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten 

Az Európai Unió törvényhozói kedden szavaztak arról a javaslatról, amely betiltaná a légitársaságok számára, hogy díjat számítsanak fel az utasok kis kézipoggyászáért.
Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon

Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon 

A MÁV-csoport közleménye alapján.
A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet

A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet 

Budapest Főváros Kormányhivatala vizsgálatot indított a légitársasággal szemben, jelentették be kedden.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.