Szinte pontosan két és fél évvel indulása után, 2012. június közepére elérte a 10 000-es létszámot a Budapest Airport Facebook-oldal követőinek tábora. Ez az európai repülőterek között (ha az utasforgalmat is figyelembe vesszük) páratlan teljesítmény, Budapestet csak néhány, több tízmilliós utasszámú nagy nyugat-európai légikikötő előzi meg. A Budapest Airport Facebook-oldal népszerűsége a régión belüli összehasonlításban is kiemelkedik. Mögötte a második helyen, 30 %-kal lemaradva az osztrák főváros repülőtere áll. A repülőtér Facebook-rajongók mintegy 80 %-a Magyarországról, ennek is a fele pedig a fővárosból kattint.
Bár a tagok száma alig néhány nappal ezelőtt érte el a tízezret, ez a létszám már elegendő ahhoz, hogy hétről hétre ennek sokszorosához, több tízezer emberhez juthassanak el a budapesti repülőtér hírei és fotói. A legkedveltebb tartalmak természetesen a repülőtér életét bemutató fotósorozatok, a Budapesten megforduló különleges repülőgépekről készült fotók és videók valamint a legfrissebb légitársasági ajánlatok. A közösségi oldal üzemeltetése nagyon gyors reakciókat igényel a repülőtér marketing- és kommunikációs csapatától: egy-egy hír vagy képes beszámoló „életciklusa” alig néhány óra. A változó igényekre is gyorsan kell válaszolni, a Budapest Airport két év alatt máris kétszer hajtott végre „fazonigazítást” saját Facebook-oldalán – követve a felhasználói igényeket és a legújabb elektronikus design-trendeket.
A közösségi oldal egyúttal igen keresett információs felület is egyben. A tavalyi év két kiemelkedő repülőtéri eseményének idején, így márciusban a SkyCourt megnyitóján, valamint októberben a Lufthansa Airbus A380-as típusú óriásgép érkezésekor is rekordszámú érdeklődő figyelte a Budapest Airport Web 2.0-ás oldalát.