Az új megállapodás értelmében, amelyet az Emirates és az Amadeus írt alá Dubajban, kibővítették partnerségüket, ezzel jelentős mértékben megnőtt utazási választékot és rugalmas jegyfoglalást kínálnak az utazási irodáknak és a turisztikai piac szereplőinek.
A megállapodás értelmében 2022. február 1-jétől minden kereskedelmi partner felár nélkül hozzáférhet a légitársaság tartalmaihoz az Amadeus felületén keresztül.
Mostantól az Emirates NDC (new distribution capability) tartalmai is integrálódnak az Amadeus Travel Platformba, így ezen tartalmak 2022 folyamán elérhetővé válnak az utazást értékesítők számára.
Mint közlik, a légitársaság célja az, hogy a piacot kiszolgálva számos csatlakozási lehetőséget, valamint egyedi termékeket és előnyöket kínáljon kereskedelmi partnereinek a különböző csatornákon, többek között saját platformjukon, az Emirates Gateway-en keresztül.
Forrás: Flow pr