A 140 négyzetméter alapterületű boltban a nemzetközi kínálat mellett helyi termékeket találnak az utazók. A szabad falfelületeket pedig januártól kalocsai pingáló asszonyok munkája díszíti.
Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója kiemelte, hogy egy nagy beruházási program ért véget, amely két éve kezdődött el. Változást hozott az utóbbi egy év, és ezzel a változással együtt a repülőtér utasainak összetétele is változott. Mások az elvárások, és ezekhez kellett igazítani az üzletpolitikát is - mondta.
A Heinemann Duty Free budapesti ügyvezető igazgatója dr. Fritz Janach elmondta, hogy az utasok körében eddig is slágertermék volt a Zwack likőrválasztéka, és a Pick szalámi, most emellé felsorakozik a kalocsai fűszerpaprika, a magyar pálinkák, a porcelántárgyak és a Szamos marcipán is.
A Heinemann üzlet – utalva Magyarország különlegesen változatos természeti kincseire és gazdag vadvilágára – faágakból készített, egyedi tervezésű lámpák és virágokkal kifestett agancsos szarvasbikafejek is díszítik.
Az idei évben 4 millió utasból egymillió vásárolt emlékeket, vagy hazai termékeket a boltokban. A számok azt mutatják, hogy az ületek jól működtek, és az új bolt családias hangulatával majd szintén keresett lesz.