A szervezőkön
kívül a google és a booking.com foglalási rendszer szakemberei is
tartottak prezentációt. Az előbbi a világ legismertebb keresője, a booking.
com pedig piacvezető a lefoglalt éjszakák számát illetően. Elsőnek
Robert Post, a Travelclick igazgatója videón keresztül adott rövid áttekintést
a Travelclick és a világháló jelentőségéről. Ezt a fonalat folytatta Tamara
Jenewein, a rendezvény háziasszonya is, aki a Travelclick népszerűségét
a legfrissebb adatokkal és statisztikákkal támasztotta alá. A cég a
hozzájuk forduló szállodák számára komplett megoldást kínál, amelynek
során megvizsgálja, hogy az adott szálloda a keresők alapján milyen
pozíciót foglal el a konkurenciához képest, hol található az online
utazási irodák rangsoraiban, vagy éppen megfelelő-e az osztályba sorolása.
Jerome Wise a Web 2.0 jelentőségéről beszélt, ezen belül a szállodák
számára különösen fontos felhasználók által generált tartalmakról. Ilyen
például a Tripadvisor, ahol a felhasználók véleményezik az általuk meglátogatott
szállodákat. Az oldalon 15 millió kritika található 230 ezer hotelről.
Meglepő módon 68 százalékuk pozitív. A szakember tanácsokat
adott arra vonatkozóan is, hogy hogyan kezeljük a negatív kritikákat, milyen
megfontolások alapján döntsenek a szállodák arról, hogy honlapjukról
elérhető legyen-e mondjuk a tripadvisor oldala. A szakember
egyértelműen hasznosnak találta a youtube-ot vagy a picasa képmegosztó
oldalt, annak ellenére, hogy valószínűleg a legnagyobb forgalom nem
innen generálódik majd. A booking.com részben már magyarul is hozzáférhető,
foglalásainak 70 százaléka 20 napon belül történik, tehát last
minute-nek tekinthető. A magyarországi szállodákba történő foglalások
többsége háromcsillagos hotelekbe történik, és Budapesten 3,45 nap az
átlagosan lefoglalt éjszaka. Egy böngésző körülbelül 27 másodpercet tölt
egy oldalon, ami azt jelenti, ha a szálloda nem képes egy pillanat alatt felhívni
magára a figyelmet, elveszett az üzlet.
Hogyan láttassuk magunkat online?
Elsősorban szállodai szakemberek számára tartott szemináriumot a Travelclick tanácsadó cég Budapesten. A társaság az online szállodai marketing területén tevékenykedik tíz éve, 150 tanácsadóval.
Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása
A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között
Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál
Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé
A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések
...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten
A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában
Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?
Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson
A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?
A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.