Hogyan láttassuk magunkat online?

Elsősorban szállodai szakemberek számára tartott szemináriumot a Travelclick tanácsadó cég Budapesten. A társaság az online szállodai marketing területén tevékenykedik tíz éve, 150 tanácsadóval.

A szervezőkön kívül a google és a booking.com foglalási rendszer szakemberei is tartottak prezentációt. Az előbbi a világ legismertebb keresője, a booking. com pedig piacvezető a lefoglalt éjszakák számát illetően. Elsőnek Robert Post, a Travelclick igazgatója videón keresztül adott rövid áttekintést a Travelclick és a világháló jelentőségéről. Ezt a fonalat folytatta Tamara Jenewein, a rendezvény háziasszonya is, aki a Travelclick népszerűségét a legfrissebb adatokkal és statisztikákkal támasztotta alá. A cég a hozzájuk forduló szállodák számára komplett megoldást kínál, amelynek során megvizsgálja, hogy az adott szálloda a keresők alapján milyen pozíciót foglal el a konkurenciához képest, hol található az online utazási irodák rangsoraiban, vagy éppen megfelelő-e az osztályba sorolása. Jerome Wise a Web 2.0 jelentőségéről beszélt, ezen belül a szállodák számára különösen fontos felhasználók által generált tartalmakról. Ilyen például a Tripadvisor, ahol a felhasználók véleményezik az általuk meglátogatott szállodákat. Az oldalon 15 millió kritika található 230 ezer hotelről. Meglepő módon 68 százalékuk pozitív. A szakember tanácsokat adott arra vonatkozóan is, hogy hogyan kezeljük a negatív kritikákat, milyen megfontolások alapján döntsenek a szállodák arról, hogy honlapjukról elérhető legyen-e mondjuk a tripadvisor oldala. A szakember egyértelműen hasznosnak találta a youtube-ot vagy a picasa képmegosztó oldalt, annak ellenére, hogy valószínűleg a legnagyobb forgalom nem innen generálódik majd. A booking.com részben már magyarul is hozzáférhető, foglalásainak 70 százaléka 20 napon belül történik, tehát last minute-nek tekinthető. A magyarországi szállodákba történő foglalások többsége háromcsillagos hotelekbe történik, és Budapesten 3,45 nap az átlagosan lefoglalt éjszaka. Egy böngésző körülbelül 27 másodpercet tölt egy oldalon, ami azt jelenti, ha a szálloda nem képes egy pillanat alatt felhívni magára a figyelmet, elveszett az üzlet.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.