Íme a világ 20 legjobb légitársasága

Kedves és profi utaskísérők, kényelem, tisztaság és szuper fedélzeti szórakoztatórendszer a repülőkön.

A repülőjegyárak emelkednek, a színvonal pedig több légitársaság esetében is csökken, ami megkeserítheti az utazást. Szerencsére azonban néhány légitársaság még mindig hozza a megszokott minőséget, vagy adott esetben emeli is azt.

Éppen ezért idén is elkészült a lista a világ 20 legjobb légitársaságáról – az értékelés során a repülési élményt és a pontosságot vették figyelembe, és maximum 100 pontot lehetett elérni.

1. Singapore Airlines

Repülési élmény: 90
Pontosság: 83

Ez a második év, hogy a Singapore Airlines a lista élére kerül. És ez nem meglepő, hiszen a legtöbb pontszámot kapta tisztaságára, fedélzeti szórakoztatórendszerére és a kiszolgálás hatékonyságára.

Kiemelkedő szolgáltatásai széles körben ismertté tették, a magasan képzett utaskísérők pedig biztosítják a kellemes repülést. Mindenkinek saját képernyő jár számtalan szórakoztató lehetőséggel, felszállás előtt pedig meleg vizes törölközőket osztanak az utasoknak.

2. All Nippon Airways (ANA)

Repülési élmény: 85
Pontosság: 83

Az All Nippon Airways Japán legnagyobb nemzetközi légitársasága, és ők rendelkeznek a világ legtöbb Boeing 787 Dreamlinerével. Az ANA közel maximális pontszámot kapott a tisztaságára, a kiszolgálásra és a biztonságra, ráadásul konnektor és USB csatlakozó még a turistaosztályon is van.

3. Qatar Airways

Repülési élmény: 90
Pontosság: 71

A harmadik helyezett Qatar Airways a kényelmes ülésekkel és a fedélzeti szórakoztatórendszerével érte el az előkelő helyezést. A turistaosztályon utazók például csatlakoztathatják okostelefonjukat vagy táblagépüket a monitorokhoz. A légitársaság 125 desztinációba repül világszerte, és tovább terjeszti hálózatát.

4. Asiana Airlines

Repülési élmény: 85
Pontosság: 78

5. Malaysia Airlines

Repülési élmény: 83
Pontosság: 77

6. Emirates

Repülési élmény: 82
Pontosság: 79

7. Korean Air

Repülési élmény: 78
Pontosság: 84

8. Lufthansa

Repülési élmény: 80
Pontosság: 80

9. Oman Air

Repülési élmény: 82
Pontosság: 76

10. Thai Airways

Repülési élmény: 78
Pontosság: 82

11. South African Airlines

Repülési élmény: 78
Pontosság: 82

12. Air Astana

Repülési élmény: 75
Pontosság: 89

15. Etihad

Repülési élmény: 80
Pontosság: 77

15. Turkish Airlines

Repülési élmény: 80
Pontosság: 77

15. Garuda Indonesia

Repülési élmény: 80
Pontosság: 77

16. Cathay Pacific

Repülési élmény: 83
Pontosság: 69

17. Japan Airlines

Repülési élmény: 77
Pontosság: 82

18. Virgin Australia

Repülési élmény: 77
Pontosság: 81

19. Swiss International Air Lines

Repülési élmény: 75
Pontosság: 83

20. Austrian Airlines

Repülési élmény: 75
Pontosság: 82




Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.