Egy délelőtt tartott sajtótájékoztatón jelentették be, hogy a Pannon keddtől Telenorként folytatja. Magát az átmárkázást már korábban bejelentették, az időpontot viszont nem lehetett tudni. Időközben pedig a Djuice önállósodása jelezte az átalakulási folyamatot. A régi-új márka a csillagokat is leígéri az égről és hadat üzen a vezetékes piacnak. Anders Jensen vezérigazgató a sajtótákékoztatón úgy fogalmazott: alacsonyabb árréssel dolgoznak a jövőben, de nagyobb volumenre számítanak.
A Telenor „minden eddiginél alacsonyabb árakat, egyszerűbben használható mobilszélessávú szolgáltatásokat és a piac radikális átalakítását ígéri az ügyfelek számára, ezzel együtt a vonalas telefont a felesleges kiadások közé sorolja” – áll a cég délelőtti sajtóközleményében. A Telenor azt ígéri, hogy megszünteti a mobiltarifák és a vezetékes hívások díja közötti különbséget, ennek érdekében 5 forintos percdíjat vezetnek be a mobilról vezetékes irányba történő hívások tekintetében. Bevezetnek továbbá egy percalapú, feltöltőkártyás mobilinternet csomagot, amelyben 10 óra használata 3000 forintba kerül.
A három szolgáltató piaci részesedése az NHH adatai alapján alig változott az elmúlt három évben, a norvég mobilóriás talán ezt az állóvizet igyekszik megbolygatni az ajánlataival.
A hivatalos átmárkázás kedden történik meg, a teljes procedúra információink szerint három és ötmilliárd forint közötti összegbe kerül. Mindenhol le kell cserélni a cégnevet, az emblémákat, az üzleteken keresztül a levelezőlapokon át az e-mailcímekig. A márkaváltás folyamatát itthon is egy nemzetközi team irányította.
A Telenor bemutatkozó imázsreklámja: