Már egy kis környezetváltozás, három-négy nap vagy hosszabb hétvége egy távoli városban kiválóan alkalmas arra, hogy feloldja a téli monotóniát. Ezen a felismerésen alapszik a Budapest Airport különleges, utazásra csábító kampánya és a hozzá kapcsolódó nyereményjáték, amelyben december közepétől február végéig különféle desztinációkba csábítják a potenciális utasokat. Az online felületeken (www.bud.hu, BUD-facebook) futó kampányban izgalmas városokba, országokba lehet eljutni, ha valaki gyorsan és határozottan lecsap a kínálkozó lehetőségekre.
A decemberben indult nyereményjátékban az Air France-szal Párizs Charles de Gaulle repülőterére lehetett eljutni, a francia főváros egyébként is stabilan feljött a második helyre a budapesti repülőtér legnépszerűbb küldő desztinációi között. Február elején még egy lehetőség kínálkozik eljutni a Fény Városába a nyereményjátékkal; ekkor a Ryanair áll majd elő kihagyhatatlan utazási ajánlatokkal Párizs beauvais-i repülőterére. Ezen a héten Európa Zöld Szigete, vagyis Írország a slágertéma az Aer Lingus légitársaság jóvoltából, és ugyancsak januárban a Transaviával Rotterdamba lehet elrepülni, ha valaki jól válaszol és kedvez neki szerencse is a sorsolásnál.
A Budapest Airport a szokásos téli kampányt még „megfejelte” a fenti online nyereményjátékkal is: a repülőtéren repülőjegyet sorsolnak ki azok között, akik négy kérdésre helyesen válaszoltak egy-egy desztinációval kapcsolatban. A fentiek mellé a nyereményjátékba bekerül február végén a török Pegasus Airlines, amelynek járatával Isztambulba lehet eljutni. A téli kampány ideje alatt a Budapest Airport kár 70%-os engedményt ad minimum 3 napos foglalás esetén a Terminál parkoló áraiból, az akcióban résztvevők az ún. fast track vouchernek köszönhetően kihagyhatják a sorban állást az utasbiztonsági ellenőrzésen és a repülőtéri kereskedelmi partnerek az adott városra/desztinációra jellemző árukból állítottak össze speciális promóciós csomagot az utasok számára.
Forrás: Turizmus Online