A kanadai Westjet légitársaság rendhagyó módját választotta a karácsonyi kampányolásnak: ahelyett, hogy drága reklámügynökségek kreatívigazgatói óradíjára költötték volna a büdzsét, és a végén csináltak volna egyközepesen vicces és/vagy megható szpotot, amit megnéznek X millióan, és lehet, hogy egy-két reklámversenyen is bezsebel egy shortlistet (talán bronzot), ők inkább az utasaikra költötték a zöldhasút.
Miről van szó? A torontói Pearson és a hamiltoni John C. Munro repülőtereken virtuális Mikulást állítottak ki, és bárki, aki felmutatta a beszállókártyáját, elmondhatta, hogy mit szeretne karácsonyra - írja a kanadai Global News. A kékbe öltözött Mikulás a repülőterektől távol, egy stúdióban ülve kérdezgette az utasokat.
{youtube|id=zIEIvi2MuEk}
Arra persze senki nem számított az utasok közül, hogy a Westjet kereskedelmi láncokkal együttműködve beszerzi az összes ajándékot, amire az utasok vágytak, és leszállásnál kiosztja őket - potyognak is az örömkönnyek a videón. Az egyetlen balek annak tükrében, hogy néhányan LCD-tévét, snowboardot és tabletet kaptak, az az ember, aki zoknikat és alsógatyát kért karácsonyra.
A Huffington Post cikke megemlíti, hogy az eredeti videóból kimaradt, vicces jelenetek külön filmben jelentek meg: ebből kiderül, hogy néhányan kicsit túllőttek a célon, és autót vagy éppen gyémántgyűrűt szerettek volna.
{youtube|id=1A1gukKsKiQ}