Az előző év azonos időszakához képest majdnem 100.000 fővel emelkedett a diszkont légitársaság utasainak száma, elérve így a 738.265 főt. Ajánlataik kibővítésével - elsősorban a Hannoveri reptérrel kapcsolatban - az ülőhely-kihasználtság már meghaladja a 74 százalékot.
A nyári szezonra való tekintettel a légitársaság két repterén - Köln/Bonnban és Stuttgartban - is bővítette ajánlatait, valamint egy új bázisrepteret is nyitott Hannoverben. Ennek köszönhetőn tovább erősítette piacvezető pozícióját Köln/Bonn-i székhelyén, megelőzve minden más légitársaságot az ottani nyári repülési tervben.
A 23,1 százalékos piaci részesedés birtokában Stuttgartban is az egyik legnagyobb kínálattal rendelkező diszkont légitársaság, és így a TuiFly és az Air Berlin piacra lépése után is vissza tudta szerezni piacvezető pozícióját a belföldi légiközlekedésben is.