KLM Travel Predictions Magyarországon is

A KLM a vezető légitársaságok egyike – ha a közösségi médiák fogyasztó-barát alkalmazásáról van szó. Számos sikeres közösségi média kampány – úgymint a KLM Surprise, KLM Tile & Inspire és a KLM Meet & Seat - lefolytatását követően a KLM most egy újabb lépést tesz előre, és egy teljesen megújult változattal jelentkezik: új arculattal, új közösségi jellemzőkkel, okosabb, és sokkal több világméretű eseménnyel.

Miután idén áprilisban 12 országban (úgymint Egyesült Államok, Anglia, Írország, India, Malajzia, Szingapúr, Fülöp-szigetek, Norvégia, Svédország, Dánia, Finnország és Olaszország) bevezette Travel Predictions rendszerét, a KLM egy átfogó kampány keretében 11 további országban Brazília, Kanada, Dél-Afrika, Ecuador, Panama, Peru, Svájc, Lengyelország, Magyarország, Csehország és Románia) készül ezen alkalmazását megnyitni.

A KLM Travel Predictions rendszere egyszerűen működik. Az utas facebook bejegyzéseinek ill. történeti visszatekintéseinek átvizsgálásával, a KLM az eddigieknél célzottabban képes számára olyan célállomást javasolni, amire az utas eddig nem is gondolt. Így a KLM teljes mértékben az utas érdeklődési körén és az személyes információin alapuló egyedi és személyre szabott utazási lehetőséget kínál fel.

Ezek az előrejelzések ezernyi, a világ több száz helyszínén lezajló események alapján kerülnek meghatározásra. Azzal, hogy a Társaság ezen eseményeket hozzápárosítja az utas közösségi és érdeklődési köreihez, továbbá az adott személy barátaihoz, a KLM kimondottan szórakoztató és személyre szabott utazás-jövendöléssel áll elő.

- A célunk abban rejlik, hogy továbbra is felhasználjuk a közösségi média eszközeit, és még nagyobb sikereket érjünk el ezzel, mint a korábbi KLM közösségi kampányokkal. A közösségi médián alapuló tevékenységek sikerének a kulcsa az, hogy fogyasztó-barát hozzáállást tanúsítsunk, és világos célkitűzéseink legyenek. A Facebook felhasználókat képessé tesszük arra, hogy segítségünket tudják igényelni, abban, hogy a KLM UTAZÁS-JÖVENDÖLŐ rendszerével személyre szabottá tegyék utazásaikat. – nyilatkozta Melles Botond az Air France KLM magyarországi igazgatója.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.