Miután idén áprilisban 12 országban (úgymint Egyesült Államok, Anglia, Írország, India, Malajzia, Szingapúr, Fülöp-szigetek, Norvégia, Svédország, Dánia, Finnország és Olaszország) bevezette Travel Predictions rendszerét, a KLM egy átfogó kampány keretében 11 további országban Brazília, Kanada, Dél-Afrika, Ecuador, Panama, Peru, Svájc, Lengyelország, Magyarország, Csehország és Románia) készül ezen alkalmazását megnyitni.
A KLM Travel Predictions rendszere egyszerűen működik. Az utas facebook bejegyzéseinek ill. történeti visszatekintéseinek átvizsgálásával, a KLM az eddigieknél célzottabban képes számára olyan célállomást javasolni, amire az utas eddig nem is gondolt. Így a KLM teljes mértékben az utas érdeklődési körén és az személyes információin alapuló egyedi és személyre szabott utazási lehetőséget kínál fel.
Ezek az előrejelzések ezernyi, a világ több száz helyszínén lezajló események alapján kerülnek meghatározásra. Azzal, hogy a Társaság ezen eseményeket hozzápárosítja az utas közösségi és érdeklődési köreihez, továbbá az adott személy barátaihoz, a KLM kimondottan szórakoztató és személyre szabott utazás-jövendöléssel áll elő.
- A célunk abban rejlik, hogy továbbra is felhasználjuk a közösségi média eszközeit, és még nagyobb sikereket érjünk el ezzel, mint a korábbi KLM közösségi kampányokkal. A közösségi médián alapuló tevékenységek sikerének a kulcsa az, hogy fogyasztó-barát hozzáállást tanúsítsunk, és világos célkitűzéseink legyenek. A Facebook felhasználókat képessé tesszük arra, hogy segítségünket tudják igényelni, abban, hogy a KLM UTAZÁS-JÖVENDÖLŐ rendszerével személyre szabottá tegyék utazásaikat. – nyilatkozta Melles Botond az Air France KLM magyarországi igazgatója.