Állítják szakértők. A Cathay Pacific elsődlegesnek tartja utasai biztonságát ezért az elsők között kezdte meg fedélzeti székek légzsákkal történő felszerelését. Légügyi szakemberek szerint 2020-ra ez általánosan elterjedt gyakorlattá válhat a légiközlekedésben.
A légitársaság továbbá arra hívja fel magyar utasainak figyelmét, hogy a Cathay Pacific/Dragonair utasok számára már Budapesten ki tudják adni a beszállókártyát a teljes útvonalra, ülésfoglalással együtt. Amennyiben az utas tehát 24 órán belüli átszállással utazik végcélja felé, úgy Budapesten feladják csomagját, illetve ki tudják adni a beszállókártyáját is. (Pl: Budapest - Hong Kong - Sydney útvonalon mind a csomagot, mind a beszállókártyát kiadják Sydney-ig).
A www.cathaypacific.com honlap egyik igen hasznos alkalmazásának, a „Manage My Booking”-nak, nagy hasznát vették az utasok az izlandi vulkánkitörés idején. A „notiFLY Messaging” üzenetküldő szolgáltatás segítségével azonnal értesülhettek járatuk esetleges menetrendi változásairól, az időjárásról és egyéb hasznos információkról. Ezenkívül a Manage My Booking-gal gyorsan és egyszerűen lehet foglalással, reptérrel kapcsolatban információt lekérni, módosítani, extra lekéréseket kezdeményezni.
A légitársaság arra is felhívja partnerei figyelmét, hogy a Hong Kong - Hanoi szakaszokat nem csak Cathay/Dragonair járatokra lehet foglalni, hanem a Vietnam Airlines által üzemeltett code share járatokra is. Amire figyelni kell, az a más osztályra való foglalás és a manuális árazás.