A változtatásokat fokozatosan végzik el a további költségek elkerülése érdekében. A légitársaság flottájának gépei a szokásos karbantartás alatt kapják meg új külsejüket, az új repülőgépek pedig már az új logóval érkeznek. A Brandimage nevű cég tervezte elegáns és finomabb tipográfiájú új logó pusztán egyetlen szóból áll.
«Azt szeretnénk, ha az új logó kifejezné, amit az Air France ma képvisel. Olyan légitársaságot szimbolizálna többek között, amely büszke nemzeti öntudatára és értékeire, ugyanakkor az Air France-KLM Csoport létrehozásával világméretű márkává nőtte ki magát, és mára utasainak több mint fele Franciaországon kívül él.” hangsúlyozta ki François Brousse, az Air France kommunikációs osztályának alelnöke A nemzeti színek továbbra is megjelennek a repülőgép vezérsíkjain és törzsén:
• a légitársaság logójában már 75 éve uralkodó tengerészkék a márka történelmi fővárosát és a légitársaság hatékonyságát idézi meg
• a kiválóságot szimbolizáló fehér kényelmet sugall és a franca utazási élményt idézi
• az élénkpiros nyomatékot ad és erőt kölcsönöz a márkának kihangsúlyozva mind a francia eleganciát, mind pedig azt a figyelmet, amit az utasok az Air France földi és légi személyzetétől kapnak.
'