A YouGov felmérése szerint az angol utasok 2,3 milliárd fontnak megfelelő valutával térnek haza vakációjuk után. Az easyJet és az UNICEF közös, Change for Good elnevezésű fedélzeti adománygyűjtő kampánya során arra buzdítják a légitársaság utasait, hogy a külföldi valutát apró, felesleges mütyürök vásárlása helyett jótékony célra ajánlják fel. A légitársaság járatain ugyanis a megmaradt pénzt egy erre elkülönített borítékba tehetik, ezt a személyzet az utazás végeztével gyűjti össze.
Az 55 év feletti brit utasok a legnagyobb valuta felhalmozók, közel 73 font értékű valutával térnek haza a nyaralásról. A 18-24 éves korosztálynál marad a legkevesebb költőpénz az utazás végeztével, de ők is 27 fonttal egyenértékű összeggel érkeznek haza.
Az easyJet a befolyt összeget az UNICEF részére ajánlja fel, akik abból életmentő vakcinákat vásárolnak a fejlődő világ gyermekeinek és anyáinak. Az elmúlt év során a járatokon összegyűlt 1,2 millió font segítségével az UNICEF 1,5 millió gyermeknek segített a gyermekbénulás elleni védekezésben, valamint 2,5 millió gyermeket és anyát láttak el védőoltásokkal.