Az Országos Idegenforgalmi Bizottság (OIB) 2006 januárjában hirdette meg először a Magyar Turizmus Minőségi Díj programot a hazai szállodák és éttermek részére. A program célja, hogy a vendégek garanciát kapjanak arra, hogy a szálloda és étterem megfelel a kategóriáján belül elvárható követelményeknek. A kidolgozott szempontrendszer a szállodák esetében pontozza például a szálloda környezetét és megközelíthetőségét, de olyan részletekre is kiterjed, mint ,,az olvasólámpa fényénél jól lehet-e olvasni”. Az értékelő adatlap több mint 600 kérdést tartalmaz, amelyet a szállodának, illetve az étteremnek önértékeléssel kell megválaszolnia. Ezt az önértékelést egészíti ki az, hogy a zsűri néhány tagja inkognitóban látogatja meg a pályázót és személyes tapasztalatok útján ellenőrzi az önértékelést. A Minőségi Díj elsődleges célja, hogy minőségtudatot teremtsen a szolgáltatókban. Első alkalommal huszonhárom szálloda és öt étterem nyerte el a Díjat, köztük a Pólus Palace Thermal Golf Club Hotel*****. A Díj ünnepélyes átadására az Utazás 2007 Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállításon kerül sor. A nyertes pályázók listája megtalálható a www.oib.gov.hu oldalon. Az OIB a program kiterjesztését tervezi más turisztikai vállalkozásokra is, így a falusi turizmus résztvevőire, a gyógyfürdőkre, a kempingekre és az utazási irodákra.
Magyar Turizmus Minőségi Díjat nyert a Pólus Palace
A gödi Pólus Palace Thermal Golf Club Hotel***** is elnyerte a Magyarországon először meghirdetett Magyar Turizmus Minőségi Díjat, ennek kapcsán tegnap sajtótájékoztatóra és házbejárásra invitálta a szálloda a szakma képviselőit.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.