A találkozón többek között jelen volt Beatrix Haun, a Bayern Turismus Marketing GmbH új Közép-Kelet Európai regionális managere, Andreas Bauer, a Munich Airport marketing managere. A müncheni reptér egyre nagyobb szerepet tölt be a régió, de egész Európa légiközlekedésében. A Lufthansa napi öt járatot üzemeltet Budapest és München között.
A hazánkhoz oly közel fekvő Németország mint turisztikai célpont is egyre népszerűbb a magyar utazóközönség körében. Legtöbben az Októberfestet, a Neuschwansteini kastélyt és a Brandenburgi kaput említik ha az ország szóba kerül. A Németországba utazó magyar turisták 42 %-a azonban Bajorországot veszi célba.
Ha odautazunk ezeken kívül még mérhetetlen élmény és látnivaló vár ránk, akár a természetbe, kulturális vagy családi nyaralásra vágyunk. Mesés várak és pompás kastélyok, misztikus erdők és csodás hajókirándulások, szabadidő és témaparok, elegáns városok kiemelkedő kulturális ajánlattal, tradíciók, fesztiválok és ünnepek mindez hatalmas vendégszeretettel és a bajor gasztronómiával fűszerezve. Számos bajor szolgáltató, hotelek, beutaztató irodák, üdülőhelyek, többek közt a "Bayerischer Hof", Ruhpolding, Prien am Chiemsee, a "Starnberger Fünf-Seen-Land", Alpha Travel Consultants, a "Zugspitzbahn" vagy a "Salzbergwerk in Berchtesgaden" álltak ajánlataikkal, szakmai információkkal és hasznos tippekkel az érdeklődők rendelkezésére. Jövő héten kezdődik az Októberfest Münchenben, mely közel 200 éves hagyományra tekint vissza. A workshop-ot követő Bajor esten kiváló bajor ételek és italok, autentikus zene szórakoztatta a résztvevőket.