Még kényelmesebben repülhetünk Bécsből Bangkokba

Vadonatúj Boeing 777-300ER típusú repülőgépeket állít forgalomba az EVA Air a Bécs-Bangkok-Tajpej útvonalon 2016. októberétől. 

AZ EVA Air légitársaság 2016. októbertől új géptípust állít szolgálatba a Bécs – Bangkok – Taipei útvonalon, mégpedig az eddigi Airbus 330-200 típus helyett egy vadonatúj Boeing 777-300ER-t, így minden eddiginél kényelmesebben utazhatnak a EVA Air Bécsből induló utasai.

Ahogy Edward Ho, az EVA Air ausztriai képviseletének vezetője nyilatkozta : "Jó néhány éve vártak utasaink és utazási partnereink a „triple seven” gép bevezetésére, különösen miután megnőtt a kereslet az innovatív „Elit” osztály iránt. Most nyílt alkalmunk, hogy bevezessük ezt a vadonatúj, modern repülőgépet annak minden előnyével, hogy egy eddiginél is magasabb minőségű repülési élményt nyújtsunk a közép- és kelet-európai piacon. "

Új fedélzeti osztály: Elit

A B777-re történő típusváltással párhuzamosan egy új fedélzeti osztályt hozott létre a légitársaság. AZ „Elit” elnevezésű osztály gyakorlatilag egy emelt színtű economy osztály – a hozzá kapcsolódó emelt szintű szolgáltatásokkal kiegészítve. Ennek az economy és business közti osztály bevezetését már nagyon várta a szakma és az utasok egyránt.

Luxus az égen: Royal Laurel

Az EVA Air különleges szolgáltatásokat nyújtó, „Royal Laurel” névre hallgató business osztályát már 2012-ben bevezették a világ más tájára közlekedő EVA Air járatakon – Bécsből az új gép bevezetésével válik elérhetővé ez az osztály. A 38 ülésből álló luxus kabin fordított halszálkás elrendezésű, amely a tökéletes kényelmet szolgálja a pihenésnél, étkezésnél és beszélgetésnél.

A tágas, formatervezett ülések 65 cm szélesek, 180 fokba dönthetőek és kinyitva 2 méter hosszúak. Minden üléshez tartozik egy-egy kéznyújtásnyira elérhető saját kabátfogas, cipőtartó és praktikus tárolók a személyes dolgoknak, valamint a felszolgált ételeknek és italoknak.

A minden igényt kielégítő három osztály A B777-es fedélzetén 313 ülés várja az utasokat, ebből 38 ülőhely a „Royal Laurel Class” business osztály, 64 ülőhely az „Elite” osztály és 211 ülőhely a turista osztály. Az új kabinok kialakításánál az elegáns design mellett a kényelemre is nagy hangsúlyt helyeztek.

A lábszélesség mindig sarkalatos pontja a kényelmes utazásnak. Nos, ezzel kapcsolatban az alacsonyabb osztályokon sem panaszkodhatnak az utasok:, az „Elite” osztályon 96 cm, míg az economy osztályon 81cm a szélesség.

Az utasülések mindegyike 110V-os konnektorokkal és USB csatlakozással van ellátva. Minden utasnak saját hozzáférése van az interaktív "Star Gallery", audio-video szórakoztató programokhoz, ahol több mint 50 film, 1000 zeneszám és 10 videójáték közül válogathatnak.

Az ellátás is igazodik a kiemelkedő fedélzeti szolgáltatásokhoz: forrón tálalt ízletes ázsiai és európai menük közül választhatnak az utasok.


Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak

Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak 

A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?

Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép? 

A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba

Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba 

A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók

Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók 

A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?

Bajban a Boeing? 

Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba

Járatnyitás Isztambulból Bengáziba 

A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv  járatpár

Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár 

A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.