Még kényelmesebben repülhetünk Bécsből Bangkokba

Vadonatúj Boeing 777-300ER típusú repülőgépeket állít forgalomba az EVA Air a Bécs-Bangkok-Tajpej útvonalon 2016. októberétől. 

AZ EVA Air légitársaság 2016. októbertől új géptípust állít szolgálatba a Bécs – Bangkok – Taipei útvonalon, mégpedig az eddigi Airbus 330-200 típus helyett egy vadonatúj Boeing 777-300ER-t, így minden eddiginél kényelmesebben utazhatnak a EVA Air Bécsből induló utasai.

Ahogy Edward Ho, az EVA Air ausztriai képviseletének vezetője nyilatkozta : "Jó néhány éve vártak utasaink és utazási partnereink a „triple seven” gép bevezetésére, különösen miután megnőtt a kereslet az innovatív „Elit” osztály iránt. Most nyílt alkalmunk, hogy bevezessük ezt a vadonatúj, modern repülőgépet annak minden előnyével, hogy egy eddiginél is magasabb minőségű repülési élményt nyújtsunk a közép- és kelet-európai piacon. "

Új fedélzeti osztály: Elit

A B777-re történő típusváltással párhuzamosan egy új fedélzeti osztályt hozott létre a légitársaság. AZ „Elit” elnevezésű osztály gyakorlatilag egy emelt színtű economy osztály – a hozzá kapcsolódó emelt szintű szolgáltatásokkal kiegészítve. Ennek az economy és business közti osztály bevezetését már nagyon várta a szakma és az utasok egyránt.

Luxus az égen: Royal Laurel

Az EVA Air különleges szolgáltatásokat nyújtó, „Royal Laurel” névre hallgató business osztályát már 2012-ben bevezették a világ más tájára közlekedő EVA Air járatakon – Bécsből az új gép bevezetésével válik elérhetővé ez az osztály. A 38 ülésből álló luxus kabin fordított halszálkás elrendezésű, amely a tökéletes kényelmet szolgálja a pihenésnél, étkezésnél és beszélgetésnél.

A tágas, formatervezett ülések 65 cm szélesek, 180 fokba dönthetőek és kinyitva 2 méter hosszúak. Minden üléshez tartozik egy-egy kéznyújtásnyira elérhető saját kabátfogas, cipőtartó és praktikus tárolók a személyes dolgoknak, valamint a felszolgált ételeknek és italoknak.

A minden igényt kielégítő három osztály A B777-es fedélzetén 313 ülés várja az utasokat, ebből 38 ülőhely a „Royal Laurel Class” business osztály, 64 ülőhely az „Elite” osztály és 211 ülőhely a turista osztály. Az új kabinok kialakításánál az elegáns design mellett a kényelemre is nagy hangsúlyt helyeztek.

A lábszélesség mindig sarkalatos pontja a kényelmes utazásnak. Nos, ezzel kapcsolatban az alacsonyabb osztályokon sem panaszkodhatnak az utasok:, az „Elite” osztályon 96 cm, míg az economy osztályon 81cm a szélesség.

Az utasülések mindegyike 110V-os konnektorokkal és USB csatlakozással van ellátva. Minden utasnak saját hozzáférése van az interaktív "Star Gallery", audio-video szórakoztató programokhoz, ahol több mint 50 film, 1000 zeneszám és 10 videójáték közül válogathatnak.

Az ellátás is igazodik a kiemelkedő fedélzeti szolgáltatásokhoz: forrón tálalt ízletes ázsiai és európai menük közül választhatnak az utasok.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.