Az étlapok új változatait egy világméretű verseny keretében választották ki, amelyet az Air France kreatív ügynökségének, a Brandimage csapatai között hirdetettek meg. A téma az Air France logójában található piros kiemelés értelmezése, amely a légitársaság megjelenésének erős szimbóluma.
A beérkezett pályaművek közül 11 kiválasztott alkotás illusztrálja majd az étlapokat. Hat alkotás még idén megjelenik, a többi öt pedig jövőre kerül terítékre.
A munkák védjegye a világos színek palettája, amelyek a Business osztály étlapjának második és harmadik oldalán jelennek meg. A betűk és az elrendezés is az elegáns miliőt teremtik meg ugyanakkor a modernitás érzetét is keltik az étlap oldalain.
Az új étlapok célje, hogy meglepje utasainkat és felketse érdeklődésüket, éppen ezért az étlapok külleme véletlenszerűen váltakozik majd az egyes járatokon — így talán arra sarkallva utasainkat, hogy a teljes kollekciót összegyűjtsék. A nyertes művek az Air France exkluzív várótermeiben is kiállításra kerülnek.
* Az étlapok az Air France hosszú távú járatainak Voyageur (turista), Premium Voyageur (emelt szintű turista), Alizé és Affaires (business) osztályain és egyes középtávú járatok Prémium osztályán lesznek elérhetők.