A Joon szolgáltatásait az olyan fiatal felnőttek igényei szerint alakították ki, akiknek szinte az egész életük a digitális technológia körül forog. Az új márkában a millennial generáció igényeit és elvárásait egy hagyományokon alapuló, a légiközlekedés területén kiemelkedő minőségű szolgáltatással ötvözték.
“A Joon egy új utazási modell, amely a hagyományos fapados és az új utazási élményt nyújtó légitársaságok szolgáltatásai között helyezkedik el. Jelenleg az egyik legfontosabb projektünk az új légitársaság bevezetése, hiszen a Trust Together üzleti stratégiánk szerves részeként nagy szerepet szánunk a Joonnak az Air France csoport piaci részesedésének visszaszerzésében. A Joon nagyban hozzájárul a légitársasági csoport dinamikus fejlődéséhez, illetve a lefedettségünk szélesítéséhez is, hiszen portfóliója kiválóan kiegészíti a már meglévő hálózatunkat” – nyilatkozta Franck Terner, az Air France vezérigazgatója.
„A Joon megalapításakor arra törekedtünk, hogy egy kreatív, innovatív és agilis légitársaságot hozzunk létre, amely új utakat nyit a légiutazás piacán. Úgy tekintünk a Joonra, mint az Air France lázadó kistestvérére, aki szembemegy a tradíciókkal és az utazóközönség újszerű elvárásaiból inspirálódik egy új utazási élmény megvalósítása jegyében” – hangsúlyozta Jean-Michel Mathieu, a Joon vezérigazgatója.
A Joon 2017. december 1-től kínál utakat:
• Barcelonába1 (Spanyolország) heti 51-szer,
• Berlinbe1 (Németország) heti 37-szer,
• Lisszabonba1 (Portugália) heti 28-szor
• és Portóba1 (Portugália) heti 3-szor.
Jövő nyártól pedig Brazíliába és a Seychelle-szigetekre is.
Forrás: Turizmus Online