Megérkezett a fiatal utasokat célzó új légitársaság

Joon néven vezette be a fiatal utasokat célzó, új légitársaságát az Air France-KLM csoport. Az új utazási élményt kínáló társaság nem csupán egy márkát, hanem egy új szemléletmódot is takar: a rövid, erőteljes név, a dinamikus, vibráló kék arculat és a legújabb trendek alapján tervezett egyenruha egyaránt a légitársaság nemzetközi, fiatalos és lendületes üzeneteit közvetíti.

A Joon szolgáltatásait az olyan fiatal felnőttek igényei szerint alakították ki, akiknek szinte az egész életük a digitális technológia körül forog. Az új márkában a millennial generáció igényeit és elvárásait egy hagyományokon alapuló, a légiközlekedés területén kiemelkedő minőségű szolgáltatással ötvözték.

“A Joon egy új utazási modell, amely a hagyományos fapados és az új utazási élményt nyújtó légitársaságok szolgáltatásai között helyezkedik el. Jelenleg az egyik legfontosabb projektünk az új légitársaság bevezetése, hiszen a Trust Together üzleti stratégiánk szerves részeként nagy szerepet szánunk a Joonnak az Air France csoport piaci részesedésének visszaszerzésében. A Joon nagyban hozzájárul a légitársasági csoport dinamikus fejlődéséhez, illetve a lefedettségünk szélesítéséhez is, hiszen portfóliója kiválóan kiegészíti a már meglévő hálózatunkat” – nyilatkozta Franck Terner, az Air France vezérigazgatója.

„A Joon megalapításakor arra törekedtünk, hogy egy kreatív, innovatív és agilis légitársaságot hozzunk létre, amely új utakat nyit a légiutazás piacán. Úgy tekintünk a Joonra, mint az Air France lázadó kistestvérére, aki szembemegy a tradíciókkal és az utazóközönség újszerű elvárásaiból inspirálódik egy új utazási élmény megvalósítása jegyében” – hangsúlyozta Jean-Michel Mathieu, a Joon vezérigazgatója.

A Joon 2017. december 1-től kínál utakat:

• Barcelonába1 (Spanyolország) heti 51-szer,
• Berlinbe1 (Németország) heti 37-szer,
• Lisszabonba1 (Portugália) heti 28-szor
• és Portóba1 (Portugália) heti 3-szor.

Jövő nyártól pedig Brazíliába és a Seychelle-szigetekre is. 


Elindult a Scoot Bécs-Szingapúr járata

Elindult a Scoot Bécs-Szingapúr járata 

Ünnepélyes keretek között fogadták Bécsben a Scoot első közvetlen szingapúri járatát.
Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyász csatájához

Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyász csatájához 

Tizenkét ország fogyasztóvédelmi szervezete csatlakozott a spanyol kezdeményezéshez.
IATA: Erősödő nyereség a szélsőséges időjárás ellenére is

IATA: Erősödő nyereség a szélsőséges időjárás ellenére is 

A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) szerint a légitársaságok a gazdasági és geopolitikai bizonytalanságok ellenére is erős nyereséggel számolhatnak 2025-ben.
Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán 

A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.
Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.
Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.