A 10 szóló és 11 csuklós trolibusz a műszaki tesztek után utasok nélküli próbafutáson 2000 kilométert tesz meg, és ezt követően a budapesti trolibusz-vonalhálózaton állhat forgalomba.
A 64 fő befogadóképességű szóló trolibuszok közül mindegyik alacsonypadlós kialakítású, ezért a mozgásukban korlátozottak, illetve a babakocsival közlekedők utazása is kényelmesebbé válik - írta a beszerzés kapcsán a BKK a Facebook oldalán.
Az új Solaris Trollino 12 trolibuszok a 2015–2016-ban forgalomba állt 36 trolibuszhoz képest alacsonyabb belépőmagassággal és újabb generációs, könnyebb karosszériával rendelkeznek. Úgy tudjuk a lengyel Solaris cég készíti a felépítményét az új troliknak, míg a Skodánál rakják bele a hajtási rendszert.
Forrás: hvg.hu