Megérkezett az EVA AIR új gépe Bécsbe

A BR61 járatszámú Boeing 787-10 Dreamliner első alkalommal közlekedett a Tajpej Bangkok Bécs útvonalon.

A tajvani magánlégitársaság a mai naptól kezdve heti 4 alkalommal - a Tajpej Bangkok Bécs Bangkok Tajpej útvonalon, a Boeing 787-10-es Dreamlinert állítja forgalomba. A Boeing 787-9 továbbra is a Tajpej Bécs közötti, heti három EVA AIR közvetlen járaton fog közlekedni. A Boeing 787-10 repülőgép 68,3 méter hosszú, körülbelül öt méterrel hosszabb, mint a 787-9. Az EVA AIR Boeing 787-10 fedélzete is kétosztályos elrendezést követ, mely 342 utas befogadására alkalmas. A fedélzeten 34 Royal Laurel- Business és 308 turista hely áll az utasok rendelkezésére. A 787-9 repülőgép teljes befogadóképessége 304, míg a 787-10-es 38-cal több, ami így összesen heti 150 ülőhely kapacitásnövekedést eredményez.

 

" Az EVA AIR elkötelezett a minőségi szolgáltatás iránt és célja, hogy az utazás örömteli és pihentető élménnyé váljon minden utas számára, ezért állítjuk forgalomba a 787-10–es típust a 29 éve üzemelő, közkedvelt Bécs Bangkok útvonalon” - nyilatkozta Edward Ho, az EVA AIR Ausztria és Közép és Kelet Európa régióért felelős vezérigazgatója.

A B787-9-es és 10-es Royal Laurel osztályán a BMW mérnökei által tervezett ággyá alakítható ülések lettek kialakítva, így biztosítva a kényelmes alvás élményét. A turista osztályon a -jól ismert német autós üléseket is gyártó- RECARO, a legújabb dizájn szerint tervezett üléseket építette be. A Boeing 787 Dreamliner felépítéséhez használt technológiák környezetbaráttá teszik a repülőgépet. A Boeing 787-es törzsének, szárnyának és belső terének jelentős részét kompozit anyagok nagyarányú felhasználásával készítették.

A hagyományos alumíniumötvözetű repülőgépekkel összehasonlítva, ezek a fejlett anyagok jelentősen csökkentik a repülőgép összsúlyát és korróziójának valószínűségét, így mérsékelve a karbantartási költségeket. A Dreamliner könnyebb szerkezete, az új generációs hajtóművek, szárnyprofilja és korszerű repülésirányító rendszereinek köszönhetően 20%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztású, mint hasonló méretű piaci vetélytársai. A Dreamliner utasterében 1900 méternek megfelelő a levegő oxigénszintje és nyomása és jóval páradúsabb, mint a hagyományos repülőgépeken. A magasabb vér-oxigénszintnek köszönhetően pedig csökken a fejfájás és az intenzív fáradtság kialakulásának az esélye.

A Boeing 787 fejlett légszűrő rendszerrel rendelkezik, amely jobb minőségű levegőt biztosít, a szűrők a kórokozók mellett a kellemetlen szagokat is kiszűrik a levegőből. A LED kabinvilágítás a felére csökkenti az energiaigényt. A minden eddiginél nagyobb, szemmagasságban elhelyezkedő ablakok speciálisan szabályozható üveggel vannak ellátva, amelynek segítségével állítható a kabinba jutó fény mennyisége, ezáltal mérsékelve a jet leg kellemetlen hatásait. Az EVA AIR 2022 végéig összesen 24 Dreamliner repülőgépet állít forgalomba. Négy darab B787-9-est és húsz darab 787-10-est.

Forrás: Turizmus Online


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.