A nemzetközi légitársaság sűrítette a járatait is a növekvő igények kielégítésére: újraindította a napi járatokat London Stanstedre, és 33 úticélra növelte járatainak számát Európa, Ázsia és a Közel-Kelet népszerű útvonalain, valamint olyan kedvelt nyaralóhelyekre, mint a Seychelle-szigetek, a Maldív-szigetek, Mexikó és Miami. Júniusban az Emirates Tel Avivot is bevette globális hálózatába, júliusban pedig egy harmadik napi járatot indított London Gatwickre, hogy kiszolgálja a Heathrow-i kapacitáscsökkentés miatt érintett utasokat.
A nyári hónapokban:
• Több, mint 3,8 millió utas jelentkezett be online az emirates.com oldalon és az alkalmazásukon keresztül.
• Több, mint 500.000 utas használta a dubaji 3. terminál 22 önkiszolgáló check-in kioszkját és 38 poggyászkiadóját.
• Több, mint 11.000 utas vette igénybe a cég otthoni check-in szolgáltatásait, amelyek a Dubajból induló First class utasosztályra jegyet váltott utasok számára ingyenesek, elkerülve így a repülőtéri check-in sorban állást.
• A magyar utazók igényeihez igazodva Budapest és Dubaj között heti 5 járatot működtet a légitársaság.
A légitársaság ikonikus A380-as repülőgépét, a világ legnagyobb kereskedelmi repülőgépét is bevetették, hogy kiszolgálja a jelentős ügyféligényt a hálózat több mint 30 városában. Illetve 32 repülőtéren a légitársaság újra megnyitotta az Emirates Lounge-okat és visszaállította a First- és Business Class utasai számára az ingyenes reptéri sofőrszolgálatot is.
A légitársaság novemberben egy 2 milliárd USD értékű fejlesztési programot is elindít, amelynek keretében 120 repülőgépet alakítanak át a legkifinomultabb igényekhez igazodva.
Forrás: Flow pr