A szakember elmondta, hogy eddig több mint 400 kárbejelentés érkezett, és várhatóan összesen 640-re nő ez a szám. Érdekességképpen arra is rámutatott, hogy volt olyan figyelmetlen utas, aki annak ellenére, hogy az 5Kontinensnél nem annak saját útjára fizetett be - tehát nem is velük állt szerződésben -, mégis benyújtotta kárigényét. Kiderült azonban, hogy az ő útjuk rendben van, az 5Kontinens viszonteladóként továbbította a részvételi díjat a programgazda felé, az utasok tehát el tudnak utazni.
Nem úgy az az akár 1800 utas, akik a csőd bejelentése idején már befizették részvételi díjukat, de még itthon tartózkodtak. A QBE gyakorlatában általános, hogy amennyiben 100 százalékban kártalanítani tudják az utasokat, megállapodnak egy másik túraszervezővel, hogy teljesítse az utazási szolgáltatást a hoppon maradt utasok számára. Ez esetben azonban, mivel már bizonyos, hogy csak résztérítést kaphatnak az ügyfelek, nem merik megkockáztatni, hogy akár egy másik túraszervezőt, akár az utasokat költségekbe verjenek.