A légitársaság a budapesti mellett nem üzemelteti télen kijevi és római járatait sem. Jó hír, hogy a nyári menetrendben még visszatérhet a MyWay de ennek tervezése még zajlik. A CE Aviation Service arról tájékoztatott, hogy 1-2 héten belül kiderülhet a tiszavirág életű járat jövő évi folytatása. A légitársaság honlapján próbáltunk foglalni, de valóban nem mutatott december 2. után foglalható járatot.
A grúz MyWay az egyik legifjabb légitársaság Európa és Ázsia határán. A kínai hátterű fuvaros 2 darab Boeing 737-800-assal vágta bele fejszéjét a légiközlekedési verseny kemény fájába. A befektetők célja nem kevesebb, mint jelentős flottafejlesztéssel hálózati légitársaságként Tbilisziben hidat képezni Nyugat és Kelet között.
Az utaztatók közül lesznek, akik sajnálják majd a járat felfüggesztését. A térségbe utakat szervezők számítottak rá különleges, grúz sítúrák szervezésénél, de a jövő nyárban még bízhatnak.
Sovány vigasz, de előfordultak a MyWay-nél még rövidebb működési időt megélő légitársaságok is a Ferihegy életében. Itt van mindjárt a Dél-Európában sikeres Volotea; a kockás abroszos diszkont csak bejelentette a járatnyitást, de meg sem kezdte az üzemet. A legnagyobb, mai napig sem igazán megfejtett talány az A340-esek, Boeing 737-500-asok tömkelegét elképesztő útvonalakon üzemeltetni kívánó Sólyom Airways volt. De ez egy másik történet.
(borítókép: Budapest Airport)