Az elmúlt években a légi közlekedési ágazatban tapasztalható változások arra kényszerítették a szállító cégeket, hogy átgondolják álláspontjukat a revenue managementtel kapcsolatban. Nemcsak a minden korábbinál nagyobb „hatalommal” rendelkező fogyasztókkal szembesülnek, hanem az árak folyamatos csökkenésével is. Emiatt nehéz meghatározni, mely útvonalakra van igény, és melyek azok a tényezők, amelyek segítenek a légitársaságoknak abban, hogy maximalizálják a bevételüket egy versengő piacon. Ezért választotta a Finnair az Amadeus* Network Revenue Management nevű megoldását. Mindez nem csak a technológiáról szól. Az Amadeus tanácsadóinak csapata a Finnairrel szorosan együttműködve dolgozott azon, hogy átalakítsák az érintett üzleti területeket a légitársaságnál. Így a Finnair teljesen ki tudja használni a versenyelőnyét és ennek köszönhetően nagyobb hasznot ér el.
Nem csak a technológiáról szól
A Finnair az Amadeus Network Revenue Management nevű megoldását. Ez lehetővé teszi, hogy az évente több mint 12 millió utast szállító légitársaság pontosabban fel tudja mérni a fogyasztói igényeket, és sikeresen optimalizálja desztinációs hálózatát - közölte szerdán az Amadeus.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.