Országos kampányt indított a Tescoutazas.hu és az Artvertising reklámügynökség, amellyel az utazási oldal balatoni ajánlatait népszerűsítik. A nyári szezonra időzített akció központi elemei, a 20 másodperces szpotok a balatoni nyár hangulatát idézik jellegzetes Balatonhoz kapcsolódó tárgyak és fogalmak segítségével, a filmek végén pedig konkrét ajánlatok is feltűnnek - olvasható a sajtóközleményben.
Az animációs technikával készített szpotok a főbb hazai csatornákon láthatók a kampány ideje alatt, 2016. május 19. és június 30. között.
{youtube|id=ykBfBW2n0lk}
A tévés megjelenések a Tescoutazas.hu felületen elhelyezett bannerekkel, a Tesco Magazin printhirdetéseivel és Facebook-hirdetésekkel is kiegészülnek.
A kampány érdekessége, hogy a különböző célcsoportokra optimalizált szpotok nem csak az ajánlatokat részletező, film végi tagonban különböznek, hanem a zene is a az egyes nézői szegmensek – preferáltan családosok és fiatal párok – szerint eltérő.
{youtube|id=St6wxlRMC40}
Forrás: Kreatív Online