A Budapest Airport immáron második éve szervez az utazási irodák számára találkozókat. A workshopok lényege, hogy a turisztikai szakma képviselői megismerjék a budapesti repülőtér szolgáltatásait, valamint a légikikötő üzleti partnereinek repülőjegy- és csomag ajánlatait. Az évek során a találkozókon érdemi párbeszéd alakult ki a felek között. Ebből nemcsak a repülőtér üzemeltetője profitál, hiszen az utazási irodák számára is alkalom nyílik találkozni a meglévő partnereikkel és lehetőségük van új üzletfeleket találni.
Idén három magyarországi és két határon túli nagyvárosra esett a választása a BUD marketing csapatának: Székesfehérvár, Miskolc és Debrecen mellett Arad és Kassa városa voltak a találkozók helyszínei. Az eredmények magukért beszélnek: 51 utazási iroda közel száz képviselője ismerhette meg Magyarország legfontosabb légikikötőjének szolgáltatásait.
Valamennyi állomásra a Budapest Airportot összesen közel 20 utazásszervező és légitársasági munkatárs is elkísérte, akikkel a találkozók második részében az utazási irodák személyesen is tárgyalhattak. A BUD olyan nagy partnerekkel hozta össze a turisztikai szakmát, mint a legnagyobb magyar légi fuvarozó Malév, az óriási hálózattal rendelkező Air France-KLM, a Budapesten nemrég indult, ezért még új lehetőségekkel kecsegtető airBaltic, vagy az ötcsillagos Qatar Airways.
A Budapest Airport tisztában van az ország turizmus iparágában betöltött jelentős szerepével. Tavaly 8,2 milliónyi utas fordult meg a repülőtéren, idén ennél jóval többre lehet számítani az előrejelzések alapján. Ezért elengedhetetlen, hogy a repülőtér üzemeltetője folyamatos és szoros kapcsolatot ápoljon az idegenforgalmi szakma képviselőivel. A roadshow valamennyi résztvevő egybehangzó véleménye alapján rendkívül eredményesnek és hasznosnak bizonyult. Jövőre újabb városokba látogat el a BUD csapata.