A török tulajdonban lévő utazásszervező az orosz piacon már most jelentős szereplőnek számít – évente kétmillió utasuk van, minden harmadik foglalás Törökországra szól. Jellmező, hogy a fennállásának idén 30. évfordulóját ünneplő cég oroszországi katalógus-bemutatóján, amelyet a moszkvai Crowne Plaza Hotel kongresszusi központjában rendeztek, 2000 viszonteladó partner vett részt.
Tapasztalt menedzsmentcsapatával, széles portfoliójával és saját légitársaságával ezt a sikert szeretné Németországban megismételni a cég.
A németországi leányvállalat az utazási piacon ismert szakembereket vet be az eredményesség érdekében – például a szintén népszerű Öger Tours és a Thomas Cook korábbi menedzsereivel dolgoznak együtt.
Az fvw lapnak adott interjúban Serhat Koçkar, az utazásszervező vezérigazgatója elmondta, hogy a 2017-es nyári árualapban szerepelni fognak spanyolországi, görögországi – azon belül is krétai –, bulgáriai, horvátországi, kubai és dominikai üdülések, a 2017/18-as téli ajánlatok között pedig már Thaiföld, Goa, Egyiptom és Dubaj is megtalálható lesz.
Kétségkívül a legnagyobb lépés a saját charterjáratok indítása a cég légitársaságával, már a következő szezontól. Így áprilistól az Azur Air három B767-es géppel fog repülni különböző mediterrán desztinációkba Berlinből, Düsseldorfból és Münchenből.
Serhat Koçkar elmondta: „Mi vagyunk az első török-orosz tour-operátor, amelyik a német piacra lép. Talán Németországban újak vagyunk, de ez egy jól szervezett és pénzügyileg stabil cég.” Koçkar egyelőre nem osztott meg becsült forgalmi adatokat, azonban a járatok kapacitásából kiindulva arra lehet következtetni, hogy az első évben százezer utassal számolnak.
Az utazásközvetítők fontos szerepet fognak játszani az Anex Tournál, a tárgyalások jelenleg is folynak az irodákkal és az OTA-kkal.
Az Anex Tournak számos közép-kelet-európai országban volt leányvállalata az elmúlt évtizedben.
Forrás: FVW
Forrás: TurizmusOnline