A vezérigazgató arról beszélt, hogy ebben a helyzetben mindenkinek kötelessége az utasok segítségére sietni. - Közép-Kelet Európa legnagyobb diszkont légitársaságaként fontosnak tartjuk, hogy segítsünk azoknak az utasoknak, akik a Malév működésének felfüggesztése miatt kényszerülnek útjukat módosítani. Az elmúlt években többször is kisegítettük a más légitársaságok által hasonló helyzetben hagyott utasokat, és a jövőben is minden segítséget megadunk hasonló helyzetekben - tette hozzá.
Bejelentette, hogy 50 ezer csökkentett árú jegyet ajánl fel 14 járatára, azoknak az utasoknak, akik a Malév működésének felfüggesztése miatt nem tudnak Budapestről, illetve Budapestre utazni és akiknek 2012. február 3-a és március 24-e közötti időszakra szóló érvényes Malév jegyük van.
A kialakult helyzetre reagálva leszögezte, hogy nem kívánnak a Malév helyére lépni, és nem akarnak „a Malév helyett nemzeti légitársaság lenni”. A siker alapja egy bevált üzleti modell, és ezen nem is akarnak változtatni, nem akarják átalakítani, továbbra is főleg a másodlagos repterekről üzemelnek, példaként hozta fel, hogy csütörtökön jelentették be, Varsóban a másodlagos repülőteret akarják majd használni az újabb megépítése után.
Úgy vélekedett, hogy hazánkban nem történt rendkívüli esemény, számtalan légitársaság tűnik el és jelennek meg újak a világon, így az sem jelentene más versenyhelyzetet, ha új magyar nemzeti légitársaság alakulna. Mivel a konszolidációs folyamatnak csak az elején, vagy a közepén tart az iparág Váradi József feltételezi, hogy további légitársaságok is megszűnhetnek.
Arra kérdésre, hogy mit tenne ő ebben a helyzetben, azt válaszolta: ezt a kérdést a Malévnek kellene feltenni, de szerinte „a kialakult helyzet az összes szereplő felelőssége, a végjátékot tisztességgel kell menedzselni, levezényelni”.
Váradi József a Wizz Air légitársaságról szólva elmondta, hogy 25 milliárd forintos beruházással bővíti kapacitását Budapesten. Ennek köszönhetően hatvanhat százalékkal nagyobb lesz a kapacitásuk Budapestről, az utasok száma 50 százalékkal lesz több.
A légitársaság egy új járatot is indít Bukarestbe, de tárgyalnak újabb célállomásokról is. A Wizz Air a napokban jelzi a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumnak, „hogy az országok közötti kétoldalú egyezmények során rögzített EU-n kívüli célállomások közül többet is repülne”. Moszkva, Kijev, Isztanbul és Tel-Aviv iránt érdeklődnek.
A társaság február végén egy, és március 25-én egy másik új Airbus A-320-as repülőgépet állít forgalomba budapesti bázisán, az éves utasforgalma a jelenlegi 1,4 millióról 2 millióra nő, és ezzel mintegy 700 új, közvetett és közvetlen munkahelyet teremt