A Párizs-CDG reptérrel szomszédos településekről 15 iskolás gyereket hívott meg az Air France Alapítvány, hogy felfedezhessék Orlando, a Disney World és a Kennedy Space Center turisztikai látványosságait. Az utazásukról fényképriportot is készítenek egy útinapló formájában. A képekből a társaság székhelyén szeptemberben kiállítás készül.
Discover Orlando játék a Facebookon
Az Air France Facebook oldalán 2011. június 16-ig tart egy “Discover Orlando” elnevezésű különleges játék, amelynek célja az új desztináció reklámozása. A 375.000 rajongónak két naponta kell válaszolnia a várossal kapcsolatban feltett kérdésekre. A nyertesek 4 repülőjegyet kapnak Orlandóba, 4 éjszakát tölthetnek el a Walt Disney World Resort egyik szállodájában és belépőjegyet kapnak a Disney 6 parkjába : a Tematikus Parkokba (Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios, Disney's Animal Kingdom) és a Vízi parkokba (Disney's Blizzard Beach, Disney's Typhoon Lagoon). A rajongók, barátaik meghívásával tovább növelhetik nyerési esélyeiket.
Mickey, a meglepetés sztárvendég
Az orlandoi járat indulása alkalmából Mickey eljött a párizsi Disneylandből, hogy meglepetésként szolgáljon a Párizs-CDG reptér 2E terminálján és köszöntse az AF694 járat utasait. Mickey-t a párizsi Disneyland zenészei is elkísérték, miközben számos fénykép készült róla és jelen volt a beszállásnál a szalag átvágásánál is, hogy minél emlékezetesebb legyen a pillanat a résztvevők számára.
Orlando, a 14. USA desztináció
Június 7. óta az Air France Orlandóba is indít járatokat hetente háromszor (kedd, csütörtök, szombat párizsi indulással) egy Boeing 777-300ER géppel (472 személyes). Orlando ezzel a 14. saját járat lesz az Egyesült Államokban. Az új járat jól mutatja, hogy az AIR FRANCE KLM 10 %-os növekedést szeretne elérni idén nyáron az Észak-Amerikában és igyekszik megfelelni az amerikai, francia, spanyol és olasz ügyfelek elvárásainak. Több mint 50 millió látogatójával, Orlando az első számú turisztikai desztináció az Egyesült Államokban, a vidámparkoknak és a szórakoztató ipar elsődleges szerepének köszönhetően. Orlando egyúttal a második legnagyobb konferencia központ is az Egyesült Államokban és számos biotechnológiai cég székhelye.