A budapesti ötcsillagos szállodák kezdeményezésére létrejött, 2006. december 1-jétől 2007. március 31-ig tartó kampányhoz több mint ötven hotel csatlakozott. A Magyar Turizmus Zrt. a résztvevő szállodák körében felmérést végzett, ennek tanúsága szerint sikeres volt a BWI kampány. A válaszadók 95%-a jó ötletnek tartja az akciót és megfelelőnek az időzítést (92,5%). 82,5%-uk összességében elégedett volt az akció promóciójával, 92,5%-uk máskor is szívesen csatlakozna hasonló kezdeményezéshez. A szállodák többsége ötletesnek, figyelemfelkeltőnek és az akció lényegét egyértelműen kifejezőnek találta a kampány elnevezését. A vendégek zöme a küldőországban értesült a 3+1 nap lehetőségről. A leghatékonyabb kommunikációs eszköznek az interneten és az utazási irodákban való megjelenés bizonyult. A szállodák többsége Németországot, Nagy-Britanniát, Olaszországot és Franciaországot említette, mint fő küldőpiacot az akció keretében. A kampány sikerén felbuzdulva, a részt vevő szervezetek és szolgáltatók májusban egyeztetnek az akció újbóli megszervezéséről.
Sikeres volt a Budapest Winter Invasion kampány
Több mint ötezer vendéget és 25 ezer vendégéjszaka-többletet eredményezett a Budapest Winter Invasion (BWI) kampány.

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom
Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.

Új VIP terminál a máltai repülőtéren
4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá
A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága
A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.

A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait
A légitársaság a kialakult helyzet miatt július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti ezeket a járatpárokat.

Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is
MOL Limo: a hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a magyarok körében a Balaton.

Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján
Immár tizedik alkalommal nyerték el az „Európa legjobb légitársasága” címet.

Emirates: új játékok, jobb repülési élmény
A légitársaság a nyári iskolai szünetre időzítve új fedélzeti játék- és táskakollekciót vezet be a gyerekek számára minden járatán.

Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat
A turistákat egyik görög szigetről a másikra szállító hidroplánokról van szó.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.